جلسه فدراسیون نجات غریق و غواصی با عنوان "بررسی مسائل سواحل شمالی" در وزارت کشور

جلسه فدراسیون نجات غریق و غواصی با عنوان "بررسی مسائل سواحل شمالی" در وزارت کشور

 

روز دوشنبه مورخ 22 خرداد سال جاری، دومین جلسه فدراسیون نجات غریق و غواصی با حضور جناب آقای مهندس میرسلیم ریاست فدراسیون و هیئت همراه و آقای ملازاده، قائم مقام امور سواحل وزارت کشور با عنوان "بررسی مسائل سواحل شمالی" در محل این وزارتخانه برگزار گردید.

 

با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در جلسه اول، در این جلسه شرح وظیفه هر یک از ارگان ها بررسی شد و یکایک مسئولین، مسائل و مسئولیت های خود را مطرح کردند تا پس از مطالعه بیشتر نسبت به آماده سازی سواحل برای پذیرایی هر چه بهتر از هم وطنان و گردشگران اقدامات لازم به عمل آید.

در این جلسه آقای ملازاده رئوس مطالب خود را بیان داشتند و بر آماده سازی طرحای ساحلی با کمک ارگانها تاکید کردند. سپس آقای اسفدیاری در مورد مسائل اظهار داشتند که  مجیان غریق آمادگی های لازم برای شروع کار را داشته و به همین دلیل از اوایل خرداد سال جاری استان های گیلان و گلستان و بویژه استان مازندران فعالیت خود را شروع کرده اند.

آقابی مهندس میرسلیم در این جلسه فرمودند: "از آقای ملازاده تشکر میکنم که بازرسی های لازم را از سواحل کشور  داشته و اشراف کامل به این امور را دارند، اما ما از 68 کار را شروع کرده ایم و اصل مضوع شکل گیری نظام ساحلی بود که این عملیات انجام شد؛ ما دیگر به این جلسات احتیاجی نداریم، همه ارگانها مسائل و وظیفه شان را میدانند و می باید آن را انجام دهند، البته باید به کارها نظارت داشته باشیم ولی دخالت نکنیم."

در آخر هم جلسه هم مقرر گردید تا همه ارگانها به شرح وظیفه خود در خصوص ساماندهی سواحل در نهایت دقت و جدیت عمل کنند و به موقع گزارشات خود را به وزارت کشور ارائه کنند. 

 

۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۴۳
تعداد بازدید : ۱,۸۴۰

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.