بازدید از از سواحل گیلان از شهرستانهای چابکسر تا آستارا از تاریخ 1395/4/6 لغایت 1395/4/14

بازدید از از سواحل گیلان از شهرستانهای  چابکسر تا آستارا از تاریخ 1395/4/6 لغایت 1395/4/14
حضور در جلسات با منجیان غریق ملاقات آقای اسفندیاری و هیات همراه اهدای نشان فدراسیون به رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا حضور در فرمانداری و بررسی مسائل سواحل با جناب آقای محمدمهدی مظفری معاون سیاسی فرماندار شهرستان آستارا اهدای نشان و تحویل لباس فرم با نشان فدراسیون نجات غریق و فک خزری

بازدید از سواحل و ملاقات با روسای هیاتهای شهرستانهای استان گیلان همچنین بازدید از منطقه آزاد انزلی و ملاقات با جناب آقای مجید فاتحی معاون محترم فرهنگی،اجتماعی و گردشگری و مدیر امور اجتماعی منطقه آزاد انزلی و اظهار رضایت آقای اسفندیاری از دو طرح مناسب که در شان گردشگران و استفاده کنندگان از دریا می باشد را بسیار مهم دانستند.

در این جلسه توضیحاتی لازم بوسیله آقای اسفندیاری و خانم صاحب الزمانی داده شد

ایشان اظهار داشتند که ما با مناطق آزاد همکاری لازم را داشته ایم و اولین فدراسیونی بودیم که مسابقات داخلی و خاورمیانه را در منطقه آزاد قشم برگزار کردیم. و انتظار داریم که منطقه آزاد کشور همکاری بیشتری داشته باشد.

طبیعی است که این مناطق در کنار سواحل واقع شده وبیشترباید در ورزشهای آّبی بخصوص نجات غریق و غواصی فعالیت بیشتری از نظر آموزشی و مسابقات داشته باشند که قرار شد بررسی لازم انجام شود تا مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری در منطقه آزاد برگزار گردد.

همجنین جلسات مختلفی در استان گیلان برای مسائل چیدمان منجیان غریق ، آموزش وتربیت منجی غریق و پرداخت بموقع حق الزحمه منجیان غریق با مسئولان گیلان صورت پذیرفت.
۱۷ تیر ۱۳۹۵ ۱۴:۵۷
تعداد بازدید : ۲,۲۹۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.