مجمع عمومی، اجلاس بین الملل و مسابقات نجات غریق مصر 2010

مجمع عمومی، اجلاس بین الملل و مسابقات نجات غریق مصر 2010

از تاریخ 3 اکتبر برابر 11 مهر ماه الی 17 مهر ماه مسابقات جهانی 2010 و مجمع عمومی و اجلاس بین‏المللی فدراسیون جهانی در کشور مصر شهر اسکندریه برگزار شد.

در این سفر آقایان ایلخان نوری، محمد ناظری، حسین قائمی،‌ محسن ابدالی، فرزاد دادفر، محمود ابوطالبی (اعضاء گروه ملی نجات غریق ایران) و همچنین آقایان مهندس سیدمصطفی میرسلیم، بهروز اسفندیاری، حبیب خمجانی و سرکار خانم مریم صاحب الزمانی حضور داشتند. در این مسابقات آقای محمد ناظری موفق به کسب دو مدال برنز جهانی و همچنین آقای حسین قائمی در رده دهم جهانی قرار گرفتند.

همچنین جلسات متعددی در کارگروه‏های نجات – امداد- توسعه و عدالت و تنوع فرهنگی صورت گرفت که ابتدا تصویب صورتجلسه کارگروه که در 6 دسامبر 2009 در شهر سیدنی در کشور استرالیا برگزار شده بود انجام شد سپس گزارشاتی در مورد فعالیت‏ها و مسایل فعلی توسط رئیس جلسه ارائه شد. در مجمع عمومی آسیا – اقیانوسیه از اعضاء خواسته شد هر گونه موضوع کاری و یا پیشنهادی دارند مهیا سازند تا در جلسات بعدی مطرح شود و برای تصویب یا رد آن اقدام شود .

در کارگروه نجات علائم غیرکلامی منجیان غریق بحث و رأی گیری برای تصویب و یا رد هر یک از علائم صورت گرفت.

نکات کلیدی این جلسات :

- بررسی موضوعات و استراتژی‏های تعیین شده از جلسات قبل

- افزایش فرصت ها و اهمیت منطقه آسیا- اقیانوسیه در کنفرانس جلوگیری از غرق شدگی در سال 2011

در جلسات کارگروه عدالت و تنوع فرهنگی که خانم مریم صاحب الزمانی حضور داشتند پیرامون موضوعات تعیین نیازها و اولویت های این کارگروه از جمله کشورهای غیر عضو در ILS و بحث پیرامون جذب هر چه بیشتر بانوان در شبکه جهانی نجات غریق بانوان (ILS Woman' s Net work) صورت گرفت.

در جلسه کارگروه عدالت و تنوع فرهنگی تصمیم گرفته شد یک لوگوی مناسب و همچنین سربرگ طراحی شود تا و جه تمایز آن مشخص شود؛ همچنین ایجاد خبرنامه الکترونیکی یکی دیگر از امکانات دسترسی بانوان منجی غریق به شبکه جهانی زنان  باشد .

۲ آبان ۱۳۸۹ ۱۵:۳۱
تعداد بازدید : ۴,۴۹۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.