ابراز رضایت استاندار گیلان از عملکرد هیئت نجات غریق و غواصی استان

ابراز رضایت استاندار گیلان از عملکرد هیئت نجات غریق و غواصی استان
استاندار استان گیلان در نشست ستاد ساماندهی سواحل این استان، نسبت به کاهش آمار مغروقین ابراز رضایت و در ادامه برنامه ریزی ها به منظور صفر شدن آمار تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی،  جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان گیلان با حضور اسدالله عباسی استاندار این استان برگزار شد.

عباسی در این نشست با ابراز خرسندی از کاهش فوتی‌های ناشی از غرق شدن در سواحل گیلان در سال گذشته، از زحمات همه ناجیان غریق در این زمینه تقدیر کرد.

وی با تاکید در به کارگیری تمام ظرفیت ها در خصوص امکانات لجستیک و آموزش ناجیان غریق در دریا، تصریح کرد: باید به گونه ای پیش رفت تا امسال هم مانند سال گذشته تعداد فوتی‌های ناشی از غرق شدن در دریا کاهش پیدا کرده و نهایت به صفر برسد.

وی با اشاره به برنامه های پیش رو در طرح سالم سازی دریا در سال ۱۴۰۳ باهدف هماهنگی بین دستگاهی درجهت رفع مشکلات پیش رو و ایجاد تمهیدات لازم به منظور تولید برنامه ها ی مختلف درحوزه های زیر ساختی، افزایش تجهیزات بارویکرد برنامه های متنوع فرهنگی و هنری جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران ورودی به ساحل برای ایام تابستان گفت: یکی از مهم ترین رسالت های ستاد ساماندهی سواحل  ایجاد فضای امن برای مردم و گردشگران است.

اسماعیلی افزود: برای جذب و سازماندهی نیرو ها همه ناجیان غریق باید در سایت فدراسیون نجات غریق وغواصی ثبت نام کنند و پنل شخصی داشته باشند.

رئیس هیئت نجات غریق وغواصی استان گیلان بیان داشت: سعی ما این است با اتحاد و انسجام دستگاه‌های مربوطه بتوانیم امسال هم مثل سال گذشته بدون هیچ غریقی تابستان امنی را برای مسافرین رقم بزنیم.

نشست ستاد ساماندهی سواحل گیلان

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۴۶
تعداد بازدید : ۶۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.