محمد علی رحیمیان: هیات استان گلستان با حمایت فدراسیون از سکون خارج شده است

محمد علی رحیمیان: هیات استان گلستان با حمایت فدراسیون از سکون خارج شده است
محمد علی رحیمیان سرپرست هیات نجات غریق و غواصی استان گلستان با مرور فعالیت های این هیات در مدتی که تصدی آن را بر عهده داشته، گفت: با حمایت های کامل و به موقع فدراسیون، هیات از حالت سکون و ایستایی خارج شده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، محمد علی رحیمیان با یادآوری اینکه از ۱۷ دی با حکم مهدی حیدری رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست هیات نجات غریق و غواصی استان گلستان منصوب شد در مورد فعالیت های انجام شده در این مدت توضیح داد. 

وی با بیان اینکه تصدی هیات نجات غریق و غواصی گلستان را با حضور در سمینار استان های ساحلی کشور  به میزبانی اهواز آغاز کرد، گفت: این سمینار به مدت دو روز برگزار شد. بعد از آن هم دوره های آموزشی و مسابقات استانی را برگزار کردیم.

رحیمیان تاکید کرد: دوره دو روزه همسان سازی مدرسان، مسابقات نجات غریق گرامیداشت دهه فجر و تعیین سطح منجیان غریق فعالیت هایی بود که نسبت به برگزاری آنها همزمان در هر دو بخش آقایان و بانوان اقدام شد. 

سرپرست هیات نجات غریق و غواصی استان گلستان یادآور شد: در ادامه دوره های آموزشی و از دوم اسفند، دوره درجه دو نجات غریق آقایان و بانوان آغاز شد و همزمان دوره کمک ناجی در رده سنی زیر ۱۸ سال هر دو بخش آقایان و بانوان را هم آغاز کردیم. 

وی با تاکید بر حمایت هایی که فدراسیون نجات غریق و غواصی از برنامه های پیشنهادی هیات استان گلستان و اجرای آنها داشت، گفت: اگر می خواستیم طبق روال عادی و همیشگی پیش برویم، نمی توانستیم در مدت کمتر از دو ماه این اندازه برنامه اجرایی داشته باشیم. مسئولان فدراسیون برای کمک به هیات و پوشش خلاهایی که ایجاد شده بود، حمایت کامل و به موقعی از ما و برنامه های‌مان داشتند. 

سرپرست هیات نجات غریق و غواصی استان گلستان در مورد فعالیت های پیش رو گفت: دوره آمادگی ناجیان در درجات مختلف مهمترین برنامه ای است که اجرای آن را در دستور کار داریم. البته آیین نامه مالی و اجرایی فدراسیون در مورد این دوره ها تغییراتی داشته است. منتظر نهایی شدن و ابلاغ آن هستیم تا دوره ها را طبق آیین نامه جدید برگزارکنیم.

۹ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۳۵
تعداد بازدید : ۹۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.