اعلام آمادگی فدراسیون نجات غریق و غواصی برای حضور در انتخابات

اعلام آمادگی فدراسیون نجات غریق و غواصی برای حضور در انتخابات
فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور با تاکید بر اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند برای سرنوشت ایران اسلامی، آمادگی خود و جامعه بزرگ نجات غریق و غواصی را برای حضور گسترده در این انتخابات اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه در شهرهای مختلف کشورمان برگزار می‌شود. از این رو طی بیانیه‌ای از سوی فدراسیون، جامعه نجات غریق و غواصی آمادگی خود را برای حضور پرشور در انتخابات اعلام کردند.

در متن این بیانیه چنین آمده است:

"آنچه در انتخابات بسیار مهم است، حضور عموم مردم است، همه باید در انتخابات شرکت کنند، این یک وظیفه ملی است. مقام معظم رهبری"

جامعه بزرگ نجات غریق و غواصی کشور همچون سنوات گذشته با حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حضوری همه جانبه در پای صندوق های رای خواهند داشت.
ما جامعه نجات غریق و غواصی حضور در انتخابات را یک وظیفه می دانیم و در برهه حساس کنونی بر خود واجب می دانیم آمادگی خود را برای حضور گسترده در این عرصه مهم کشور در روز جمعه یازده اسفند ماه اعلام کنیم.
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی به همراه سایر ارکان فدراسیون در کنار روسای هیات‌ها، منجیان غریق، ورزشکاران، مربیان و دیگر اعضای خانواده بزرگ فدراسیون نجات غریق و غواصی روز جمعه حضوری همه جانبه در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت تا پشتیبانی خود را از خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کنند.

۸ اسفند ۱۴۰۲ ۰۸:۵۲
تعداد بازدید : ۹۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.