برگزاری جلسات ویژه رئیس فدراسیون با مسئولین شهرهای خوزستان

برگزاری جلسات ویژه رئیس فدراسیون با مسئولین شهرهای خوزستان
مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی همراه با رؤسای هیات‌های استان‌های ساحلی، جلسه‌ای با فرماندار شهرهای شوشتر و گتوند و همچنین معاون عمرانی فرماندار ‌ویژه و مسئولین شهر دزفول برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، سومین سفر استانی مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی به همراه رؤسای هیات‌های نجات غریق و غواصی استان‌های ساحلی کشور با هدف پیشگیری از غرق شدگی و بازدید و بررسی شرایط موجود در سواحل رودخانه‌های خوزستان انجام شد. 

در خلال این سفر مهدی حیدری در جلسه بررسی وضعیت ایمنی سواحل و تفرج‌گاه‌های آبی که با حضور سید محسن سید موسوی فرماندار شوشتر و گتوند و ۶ نفر از رؤسای هیات‌های نجات غریق و غواصی استان‌های ساحلی کشور در شوشتر برگزار شد، اجرای تدابیر ایمن سازی سواحل رودخانه‌های شوشتر بررسی و موسوی فرماندار شوشتر آمادگی خود را اعلام و از این طرح استقبال کرد.

هدف از اجرای این طرح، کاهش آمار غرق شدگی و توسعه و ایمن سازی فضای ورزشی تفریحی در جامعه خواهد بود.

همچنین پس از آن رئیس فدراسیون در شهر دزفول با امین داوودی حراست اداره کل ورزش و جوانان استان، امیر یساری معاون عمرانی فرماندار ‌ویژه دزفول و همچنین مسئولین شهری دزفول دیدار و به بحث تبادل نظر درخصوص کاهش غریق پرداختند. در این دیدار نیز رؤسای هیات‌های نجات غریق و غواصی استان‌های ساحلی مهدی حیدری رئیس فدراسیون را همراهی کردند.

در پایان، رئیس فدراسیون و هیات همراه از سد تنظیمی علی کله دزفول بازدید و بررسی لازم را انجام دادند.

۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۴۶
تعداد بازدید : ۱۰۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.