تشکیل جلسۀ شورای اجتماعی وزارت کشور با حضور جناب آقای مهندس سید مصطفی میر سلیم

جلسۀ شورای اجتماعی وزارت کشور در تاریخ سه شنبه 21/7/94 ساعت 8 صبح در محل ساختمان وزارتخانه با حضور وزیر کشور و جناب آقای مهندس سید مصطفی میر سلیم عضو شورا و رئیس فدراسیون نجات غریق و قائم مقام وزارت کشور و معاونان سیاسی سه استان ساحلی تشکیل شد . ابتدا آقای رحمانی فضلی وزیر محترم کشور در مورد مسایل اجتماعی مخصوصاٌ گردشگری در سواحل گردشگری و استفاده از آب دریا رهنمودهای لازم را دادند .

در این جلسه جناب آقای مهندس میر سلیم رئیس فدراسیون نجات غریق اظهار داشتند : خدمات منجیان غریق که در خط اول سواحل برای نجات جان انسان ها تلاش می نمایند افزایش اعداد نجات یافتگان نشان از همت کلیۀ ارگانهای همسو مخصوصاٌ منجیان غریق می باشد . هرسال بیش از 40 میلیون نفر به سواحل شمال عزیمت می نمایند و 85% آن از دریا استفاده کردند . در این صورت نیمی از مردم از دریا استفاده می نمایند . اگر دیۀ افراد نجات یافته حساب شود مخارج کامل سواحل و منجیان غریق مهیا می شود . در سال گذشته پس از هشت ماه پس از تابستان حقوق منجیان پرداخت شده است ، در نتیجه  این روش باعث شد تعدادی از منجیان خبره را از دست بدهیم . قطعاٌ در سال آینده تعداد دیگری را از دست خواهیم داد .

ما در عربستان شاهد بودیم که امدادرسانی و احیاء بسیار بد عمل شده که این فاجعۀ دردناک بوجود آمد. آقای وزیر لازم است دستور فرمایند هرچه زودتر نسبت به پرداخت حقوق منجیان سواحل اقدام عاجل به عمل آورند که آقای وزیر به قائم  مقام و مسئولان دستور اکید را صادر کردند  که حقوق منجیان سواحل شمال پرداخت شود و در ادامۀ جلسه به مسایل جاری کشور پرداختند .  

۲۲ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۱۱
تعداد بازدید : ۲,۰۸۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.