بیانیه فدراسیون نجات غریق و غواصی به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی

بیانیه فدراسیون نجات غریق و غواصی به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی
فدراسیون نجات غریق و غواصی در بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی، ضمن محکومیت رژیم جنایتکار اسرائیل و آمریکا بر تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ،شهدا و رهبر معظم انقلاب تاکید کرده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در این بیانیه که توسط کمیته فرهنگی فدراسیون نجات غریق و غواصی تهیه شده، آمده است:

سلام بر شهدا، سلام بر مدافعان حرم، سلام بر مدافعان وطن، سلام بر مدافعان سلامت، سلام بر حاج قاسم سلیمانی

سلام بر ولایت، سلام بر رهبر عزیزم فرزند فاطمه امام سید علی خامنه ای

ما بسیجیان غواص حماسه ی ۹ دی را اوج بصیرت و آگاهی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در دفاع از ارزشهای انقلاب و جوابی دندان شکن به توطعه های دشمنان داخلی و خارجی دانسته و بار دیگر با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ،شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرده و هرگومه توطئه و نفاق دشمنان علیه ملت ایران اسلامی را به شدت محکوم میکنیم .

ما بسیجیان غواص و منجیان غریق نفرت خود را نسبت به آمریکای جنایتکار،آل سعود خائن و رژیم صهیونیستی تروریست اعلام کرده و قسم یاد میکنیم تا خون در رگهایمان جاریست،  با توکل بر خدا زیر سایه ی امام زمانمان در رکاب و خدمت ولایت باشیم .

آمریکای جنایتکار بداند که که ملت ایران کانون رویش حاج قاسم هاست و هزاران جوان مستعد ومصمم در مسیر حاج قاسم قرار خواهند گرفت و ذره ای به اراده و مقاومت و مبارزه با تروریسم خللی وارد نخواهد شد و تقارن ایام شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ،شهادت سردار سید رضی ، جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی وهمچنین حماسه ی ۹دی ۸۸ و یاد آوری  وقایع وحوادث ناگوار آن روز ها که  با روشنفکری وآگاهی امت اسلامی در زیر بیرق ولی مطلقه ی فقیه خنثی گشت، بر بیدار باش و بصیرت ملت ایران در این برهه حساس افزوده است.

آقا جان ای رهبر فرزانه ام، میدانیم بعد از شهادت مالک اشترت چه آتشی در قلب مبارکتان شعله ور است،اما بدانید و ایمان داشته باشید، گر پدر نسیت تفنگ پدری هست هنوز.

اگر هزاران بار ما را بسوزانند و تکه تکه کنند تا آخرین قطره خون ناقابلمان در کنارتان خواهیم ایستاد. بدانید هر کدام از ما برای شما بملنند حاج قاسم در رکابتان فرمانبرداری خواهیم کرد /جانمان را فدایتان میکیم....

(( راه شهیدان ادامه دارد))

 

۱۰ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۲۷
تعداد بازدید : ۱۱۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.