حجت‌الاسلام علی احدی: باید کمک کنیم نجات غریق بیشتر دیده شود

حجت‌الاسلام علی احدی: باید کمک کنیم نجات غریق بیشتر دیده شود
حجت‌الاسلام علی احدی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با حضور در مراسم اختتامیه مرحله نهایی مسابقات نجات غریق مناطق کشور همراه رئیس فدراسیون از مدال‌آوران این رشته تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، عصر روز گذشته در سالن شهید حججی شهر مشهد مرحله نهایی مسابقات نجات غریق مناطق کشور در بخش مردان برگزار و تیم فارس قهرمان شد.

حجت‌الاسلام علی احدی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان که در سالن برگزاری مسابقات از نزدیک شاهد رقابت ورزشکاران بود عنوان کرد: برای اولین بار است که مسابقات نجات غریق را از نزدیک می‌بینم و برایم بسیار جالب است. 

وی ادامه داد: ناجیان غریق علاوه بر ورزش، جان انسان‌ها را نیز نجات می‌دهند که این موضوع ارزش کار آن‌ها را چندبرابر می‌کند. 

احدی با اشاره به جایگاه رسانه، جهت ترویج این رشته عنوان کرد: این موضوع مرا به فکر فرو برد که چرا تا بحال به این رشته در رسانه توجه چندانی نشده است؟ این رشته با نجات جان آدم‌ها آمیخته شده و ما باید کمک کنیم که بیشتر دیده شود.

مهدی حیدری رئیس فدراسیون که در مشهد و در سالن برگزاری فینال مسابقات نجات غریق مناطق کشور میزبان حجت‌الاسلام احدی بود ضمن خیرمقدم و تشکر بابت پذیرفتن دعوت فدراسیون از نگاه ویژه ایشان نسبت به نجات غریق استقبال و ابراز امیدواری کرد بتوان در این رشته فعالیت‌های ارزشمندی انجام داد.

۲۵ آذر ۱۴۰۲ ۲۰:۵۷
تعداد بازدید : ۱۶۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.