حضور استاد اسفندیاری در فدراسیون نجات غریق و غواصی

حضور استاد اسفندیاری در فدراسیون نجات غریق و غواصی
استاد بهروز اسفندیاری یکی از پیشکسوتان شناخته شده و از پایه‌گذاران نجات غریق در ایران، مهمان فدراسیون بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، استاد اسفندیاری با سابقه بیش از ۴۰ سال در عرصه نجات غریق در بخش‌های دریایی و استخری و همچنین نایب رئیسی فدراسیون و رئیس هیات استان تهران خدمات ارزنده‌ای به جامعه ارائه کرده است. 

وی چندین کتاب در زمینه نجات غریق تالیف کرده و توانسته با ابتکار خود موسس رشته نجات غریق دانش‌آموزی باشد. 

استاد اسفندیاری در عرصه بین‌المللی هم به عنوان یکی از چهره‌های شناخته شده در رشته نجات غریق معرفی شده‌ است. از جمله فعالیت‌های بین المللی ایشان می توان به عضو کمیسیون نجات فدراسیون جهانی، نایب رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه، رئیس توسعه نجات غریق در خاورمیانه اشاره کرد.

مهدی حیدری رئیس فدراسیون در این دیدار، عنوان کرد: پیشکسوتان عزیز و بزرگان رشته نجات غریق به واسطه‌ سال‌ها زحمت و فداکاری برای نجات جان انسان‌ها، سرمایه‌های گران‌بهای ما هستند. افتخار می‌کنم که ادامه دهنده راه بزرگانی همچون شما در فدراسیون هستم. 

وی افزود: بی‌شک ادامه مسیر با هدایت و حمایت پیشکسوتان برای این فدراسیون در آینده رقم خواهد خورد. تلاشمان این است که دغدغه‌های شما در‌خصوص مسائل نجات غریق کشور را رفع کنیم. این امر ‌ با راهنمایی‌های بزرگانی مثل شما بهتر رقم خواهد خورد. 

حیدری ضمن تاکید بر ایجاد فضایی مناسب برای حفظ جایگاه و منزلت پیشکسوتان عنوان کرد: برنامه ویژه‌ای برای ثبت و ضبط تاریخ نجات غریق ایران در دستور کار قرار دادیم تا تجربیات این بزرگان برای نجات غریق ایران ماندگار شود.

۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۴۹
تعداد بازدید : ۱۶۰

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.