اجرای فاز اول طرح ملی بانو توانا

اجرای فاز اول طرح ملی بانو توانا
طرح ملی بانو توانا که از سوی معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون نجات غریق و غواصی ابلاغ شده بود با برنامه ریزی و برگزاری جلسه آموزشی وبیناری به فاز جدیدی از اجرا رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، طرح ملی بانو توانا ابتدا با پیشنهاد مریم کاظمی پور معاون محترم وزیر ورزش و جوانان و با هدف بهبود کیفیت زندگی بانوان سالمند ایرانی در دستور کار مشترک فدراسیون نجات غریق و غواصی و فدراسیون شنا قرار گرفته بود. 
بر همین اساس دوره‌ای آموزشی جهت دانش افزایی با حضور مدرسین و متخصصین معرفی شده از سوی هیات‌های نجات غریق و غواصی استان‌های سراسر کشور به صورت وبیناری برگزار شد.
در راستای اجرای طرح ابتدا به صورت آزمایشی و سپس در سراسر استانهای کشور، مدرسین استان‌های مختلف شناسایی و از هر استان یک مدرس به عنوان نماینده اجرای طرح انتخاب و در ادامه برای دانش افزایی و همسان‌سازی درخصوص طرح بانو توانا اولین جلسه آموزشی برای مدرسین برپا شد. 
این دوره آموزشی با حضور نمایندگان وزارت ورزش و‌ جوانان، فدراسیون نجات غریق و غواصی، تدریس دکتر نسترن سجادی به عنوان استاد دوره و ۴۰ شرکت کننده  منتخب هیات‌های نجات غریق و غواصی استان‌های سراسر کشور به صورت مجازی برگزار شد.
۸ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۱۸
تعداد بازدید : ۲۲۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.