نجات جوان ۱۶ ساله گتوندی از مرگ / ناجی غریق مصدوم شد

نجات جوان ۱۶ ساله گتوندی از مرگ / ناجی غریق مصدوم شد
فرشید عسکری منجی غریق هیات نجات غریق و غواصی استان خوزستان جان یک جوان ۱۶ ساله گتوندی را نجات و متاسفانه خود دچار مصدومیت شود.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، جوان ۱۶ ساله‌ای که روز گذشته در محدوده پارک شهدای ترکالکی شهرستان گتوند در حال شنا بود دچار غرق شدگی می‌شود که با امداد به موقع منجی غریق دوباره به آغوش خانواده باز می‌گردد.

فرشید عسکری منجی غریقی است که حین انجام این عملیات مصدوم و به بیمارستان منتقل شد. وحید طالب وند رئیس هیات شهرستان گتوند در این خصوص گفت: عملیات نجات مغروق توسط فرشید عسکری منجی غریق این هیات با حمایت تیم نجات غریق شهرستان در شرایطی انجام شد که محل حادثه بسیار خطرناک و ناایمن بود که در این شرایط به خاطر کف ناهموار سنگلاخی رودخانه در زمان عملیات نجات، این منجی از ناحیه پا دچار پارگی و آسیب شدید شد که در بیمارستان گتوند مورد مداوا قرار گرفت و هم اکنون که با شما صحبت می‌کنم، حال عمومی وی خوب است.

 

جشان زاده سرپرست هیات استان خوزستان نیز با اشاره به حضور گشت های پیشگیری از غرق شدگی گفت: با توصیه هیات استان و به همت هیات‌های شهرستانی و با حضور منجیان داوطلب در شهرهای ساحلی گشت های پیشگیری از غرق شدگی در حال انجام است. وی همچنین در توصیه به مردم افزود: امیدوارم مردم از شنا در مکان‌های ممنوعه و خطرناک خودداری کنند.

۲۵ شهریور ۱۴۰۲ ۱۸:۳۴
تعداد بازدید : ۲۳۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.