امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل بهزیستی و هیات نجات غریق و غواصی استان تهران

امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل بهزیستی و هیات نجات غریق و غواصی استان تهران
تفاهم نامه‌ای جهت آموزش فرزندان تحت پوشش بهزیستی، شامل آموزش پیشگیری از غرق شدگی و آموزش نجات غریق جامعه هدف منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی و به نقل از روابط عمومی هیات استان تهران این تفاهم نامه در دفتر مدیر کل بهزیستی استان تهران توسط طرفین امضا شد.

 

این تفاهم نامه در راستای آموزش فرزندان تحت پوشش بهزیستی انجام گرفت. به این صورت که در بازه سنی ۱۱ تا ۱۶ سال جهت آموزش های لازم پیشگیری از غرق شدگی و بازه سنی ۱۶ تا ۱۸ سال آموزش‌های لازم مطابق با استاندارد های فدراسیون نجات غریق و غواصی جهت اخذ گواهینامه نجات غریق درجه ۲ و اشتغال آنان در مجموعه های ورزشی طراحی و تدوین شده است.

 

در این نشست پورمقبلان رئیس هیات استان تهران در راستای تفاهم نامه منعقد شده از تامین استخرهای دارای پروانه فعالیت و به کارگیری مدرسان خبره جهت آموزش جامعه هدف شامل آموزش پیشگیری از غرق شدگی و آموزش های لازم جهت اخذ مدرک نجات غریق توسط این عزیزان و در ادامه ایجاد اشتغال برای آنها خبر داد.

 

همچنین نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران نیز در این خصوص گفت:  تمام تلاش مجموعه بهزیستی در جهت توانمند سازی جامعه هدف می‌باشد. همچنین جهت دستیابی به اهداف تدوین شده، همکاری سایر نهاد ها و موسسات خیریه الزامی است، که لازم است سازمان های بیشتری بازوی بهزیستی شوند. 

در پایان برای اجرای این تفاهم نامه، بعد امضای طرفین برنامه ریزی‌های لازم انجام شد.

۲۵ شهریور ۱۴۰۲ ۱۸:۱۲
تعداد بازدید : ۱۶۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.