سهیل سادات الحسینی: تعامل امروز با کنفدراسیون غواصی CMAS در جهان و غرب آسیا بی سابقه است

سهیل سادات الحسینی: تعامل امروز با کنفدراسیون غواصی CMAS در جهان و غرب آسیا بی سابقه است
عضو ایرانی کمیته قانون گذاری و تدوین آیین‌نامه‌های کنفدراسیون غواصی CMAS غرب آسیا تاکید دارد که امروز تعامل خوبی میان ایران و کنفدراسیون غواصی CMAS در جهان و غرب آسیا وجود دارد و این برای نخستین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که چنین تعاملی را شاهد هستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، سهیل سادات الحسینی که اخیرا به عنوان یکی از اعضای کمیته قانون گذاری و تدوین آیین نامه های  کنفدراسیون غواصی CMAS غرب آسیا انتخاب شده است، این انتصاب را نتیجه اقدامات انجام شده در فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران و همچنین حمایت های صورت گرفته توسط مدیریت این فدراسیون عنوان کرد.

وی که مسئولیت کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی را بر عهده دارد با تاکید بر کارگروهی که در فدراسیون مورد توجه است، خاطرنشان کرد: کارگروهی منجر به گام های مثبتی شده که در فدراسیون و به ویژه در بخش غواصی برداشته شده است. این موضوع در کنار حمایت های همیشگی رئیس و نایب رئیس فدراسیون، تاثیر مستقیم در انتصاب های اخیر داشته است. بدون این حمایت ها موفقیتی حاصل نمی شد. 

سادات الحسینی با تاکید بر اینکه امروز فدراسیون نجات غریق و غواصی تعامل خوبی با  کنفدراسیون غواصی CMAS در جهان و غرب آسیا دارد، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، این برای نخستین بار است که چنین تعاملی را شاهد هستیم. این اتفاقی مهم به ویژه برای غواصی کشور است که در عرصه جهانی توانمندی های خود را نشان دهد. 

عضو کمیته قانون گذاری و تدوین آیین نامه های  کنفدراسیون غواصی CMAS غرب آسیا در رابطه با برنامه های پیشنهادی خود برای این کمیته گفت: ستاره بندی مراحل آموزشی یکی از اولویت های کاری و موردنظر است. این اقدام منجر به پیگیری با کیفیت تر آموزش در غرب آسیا می شود. 

وی در این زمینه ادامه داد: افرادی که در دوره های آموزشی شرکت می کنند شایسته ارائه بهترین آموزش هستند. اولویت موردنظر کمک می کند تا باشگاه ها و مراکز آموزشی خود را به روز کرده و از نظر آموزشی به استانداردهای روز دنیا نزدیک تر شوند. 

سادات الحسینی اعمال قانون بین المللی را مور توجه قرار داد و گفت: پیگیر برگزاری رقابت های داخلی بر اساس این قوانین هستیم. این قوانین در غرب آسیا هم باید ملاک برگزاری رقابت ها قرار گیرد. این موضوع را هم به عنوان اولویت دیگر دنبال خواهیم کرد. 

عضو کمیته قانون گذاری و تدوین آیین نامه های  کنفدراسیون غواصی CMAS غرب آسیا در مورد زمان تشکیل نشست های این کمیته نیز گفت: زمان بندی پیگیری نشست ها با فدراسیون جهانی است. هر زمان این فدراسیون تصمیم بگیرد، نشست میان اعضا برای پیگیری اهداف  و برنامه ها برگزار می شود. 

مسئول کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی به یک مسئله اشاره و خاطرنشان کرد:  کمیته قانون گذاری و تدوین آیین نامه ها فعالیت کمیته های زیادی مانند کمیته غواصی، عکاسی و فیلمبرداری زیر آب، باستان شناسی زیر آب، جستجوی اجسام مغروق و ... را تحت پوشش قرار می دهد. 

سادات الحسینی در پاسخ به این پرسش که «برنامه ای برای کسب کرسی جهانی دارید؟»، گفت: تمام تلاشم خدمت به این رشته و به ویژه غواصی است، خود را خادم این رشته می دانم. تلاش این است که از علم روز غواصی دور نبوده و با پیشرفت روزانه پیگیر فعالیت ها باشم. باید از توانمندی و موفقیت های داخلی در غرب آسیا به خوبی بهره گرفته شود اما در عین حال به فکر کسب کرسی جهانی هم هستم. 

۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۰۵
تعداد بازدید : ۲۳۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.