طریقت: برای استعدادیابی در کشورهای عضو کنفدراسیون غواصی CMAS غرب آسیا برنامه داریم

طریقت: برای استعدادیابی در کشورهای عضو کنفدراسیون غواصی CMAS غرب آسیا برنامه داریم
عضو ایرانی کمیته فنی و ورزش کنفدراسیون غواصی CMAS غرب آسیا، استعدادیابی در کشورهای منطقه بر اساس اصول آموزشی که ملاک کار در ایران بوده را اولویت خود در این کمیته عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، طناز طریقت که اخیرا به عنوان عضو کمیته فنی و ورزش کنفدراسیون غواصی CMAS غرب آسیا منصوب شده است، فعالیت های صورت گرفته در فدارسیون ایران عامل اصلی و تاثیرگذار در این زمینه عنوان کرد. 

وی گفت: کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی از زمان تشکیل و آغاز به کار در دوره فعلی مدیریت، عملکردی محکم و مستمر داشته است. تدوین کتاب یک ستاره غواصی و انتشار آن برای ارائه به غواصان، بهره گیری از نیازمندی ها و اصول استاندارد آموزشی به ویژه در تهیه فیلم های آموزشی و ... از مواردی است که عملکرد مثمرثمر کمیته را تایید می کند. 

طریقت به نشست هایی که اخیرا میان مسئولان فدارسیون نجات غریق و غواصی و رئیس کویتی کنفدراسیون غواصی CMAS غرب آسیا برگزار شد، اشاره داشت و ادامه داد: طی این جلسات مسئولان CMAS غرب آسیا از توانمندی های ایران در این زمینه آگاه شدند. همین مسئله در کنار حمایت های رئیس و نایب رئیس فدراسیون منجر به کسب کرسی موردنظر شد. 

عضو کمیته فنی و ورزش  کنفدراسیون غواصی CMAS غرب آسیا استعدادیابی را اولویت و رویکرد اصلی برای فعالیت در این کمیته عنوان کرد و گفت: فدراسیون جهانی تهیه اصول آموزشی و فیلم های مرتبط با آن در هر کشور را به فدراسیون همان کشور واگذار کرده است و تمام اقدامات انجام شده ما در زمینه آموزش هم بر همین اساس صورت گرفته است. نتیجه این اقدامات مورد استقبال  کنفدراسیون غواصی CMAS غرب آسیا قرار گرفت. قصد داریم از همان اصول و فیلم های آموزشی برای استعدادیابی در کمیته فنیو ورزش غرب آسیا استفاده کنیم. 

طریقت در مورد زمان انجام این برنامه نیز تصریح کرد: برای موفقیت در هر کاری باید اصولی پیش رفت تا نتیجه لازم را گرفت. در این مورد هم پیش از هر مسئله نیاز است که داور بین المللی ویژه مسابقات غواصی را زیر نظر فدراسیون جهانی پرورش دهیم. سپس با کمک همین داوران و نمایندگان دیگر کشورها، برنامه پیشنهادی را اجرا کنیم. فکر می کنم یک بازه زمانی سه چهار ماهه برای آغاز این کار نیاز باشد. 

عضو کمیته فنی و ورزش  کنفدراسیون غواصی CMAS غرب آسیا در پایان حمایت های مهدی حیدری و شادی قیاسی رئیس و نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی را مورد توجه قرار داد و گفت که بدون حمایت، توانمندی های داخلی به موفقیت های بین المللی منجر نمی شود.

۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۷:۱۰
تعداد بازدید : ۲۲۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.