تاکید معاون وزیر ورزش بر پیگیری دلسوزانه حقوق منجیان توسط مهدی حیدری

تاکید معاون وزیر ورزش بر پیگیری دلسوزانه حقوق منجیان توسط مهدی حیدری
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش تاکید دارد که رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی خیلی دلسوزانه پیگیر وضعیت حقوقی منجیان و مجهز شدن سواحل به تجهیزات بوده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی امروز دوشنبه (۱۶ مرداد) به ریاست سید محمد پولادگر معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد‌.

پولاد در این مجمع جایگاه روسای هیات های استانی را مورد توجه قرار داد و گفت: روسای هیات ها بازوان فدراسیون ها هستند و بخش عمده ای از فعالیت های فدراسیون بر عهده  اعضای مجمع و روسای هیات هاست.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت و حساسیت جایگاه منجیان و ماموریت آنها تصریح کرد: اگر استخری ناجی ندارد نباید اجازه فعالیت به آن داده شود‌.

رئیس مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی خواستار فعالیت بیشتر این فدراسیون در حوزه قهرمانی شد. البته ریاست فدراسیون دلسوزانه پیگیر حقوق ناجیان و تجهیزات بوده است اما بحث استعدادیابی باید یکی از ماموریت های اصلی فدراسیون باشد.

پولادگر خاطرنشان کرد: امید می رود به واسطه طرح سامانه پایگاه استعدادیابی که به تصویب رسید شاهد تربیت و معرفی کارشناسان استعدادیابی در این حوزه باشیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش ابراز امیدواری کرد که به واسطه گسترش فعالیت های فدراسیون نجات غریق و غواصی در عرصه قهرمانی، شاهد حضور استعدادهای بیشتری از این رشته در میادین جهانی باشیم.

محمد پولادگر در پایان به طرح رتبه بندی باشگاه ها در سطح کشور اشاره کرد و گفت: نظام باشگاه داری از طریق مجلس در حال رسیدگی است تا طرح طبقه بندی آن عملیاتی شود. در این طرح در نظر داریم اماکن مختلف آبی و غیرآبی رتبه بندی شوند تا نظارت ها بیشتر شود‌.

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۲۳
تعداد بازدید : ۲۷۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.