مهدی حیدری: آمار مغروقین ۳۰ درصد کاهش داشته است

مهدی حیدری: آمار مغروقین ۳۰ درصد کاهش داشته است
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به گزارش عملکرد این فدراسیون در سال ۱۴۰۱، از کاهش ۳۰ درصدی آمار مغروقین به عنوان یکی از مهمترین دستاوردها یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی امروز دوشنبه (۱۶ مرداد) به ریاست محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. 

در این مجمع مهدی حیدری رئیس فدراسیون ضمن ارائه گزارش عملکرد و فعالیت های سال ۱۴۰۱ گفت: در کنار تمام فعالیت های داخلی و برون مرزی برای برگزاری دوره های آموزشی، مسابقات لیگ و حضور در مسابقات بین المللی، محور کار فدراسیون آموزش بود و بر همین اساس در میان ۵۲ فدراسیون ورزشی رتبه سوم را کسب کردیم. 

وی با یادآوری تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی برای ساماندهی سواحل به حقوق ناجیان که زمانی معضل فدراسیون نجات غریق و غواصی بود، اشاره کرد و ادامه داد: حقوق منجیان را از ۲.۵ به ۶ میلیون تومان افزایش دادیم و امسال هم این رقم به ۹ میلیون رسیده است. 

حیدری از کاهش ۳۰ درصدی آمار مغروقین به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ فدراسیون نجات غریق و غواصی یاد کرد و گفت: امیدواریم تا پایان شهریور در این زمینه به آمار بهتری هم دست پیدا کنیم. 

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با یادآوری برگزاری مجامع انتخاباتی برخی استان ها، به برگزاری مسابقات یادواره شهدای غواص اشاره کرد و افزود: این رقابت ها در حضور وزیر ورزش در جزیره کیش برگزار شد. تلاش داریم مسابقات یادواره شهدای غواص را در تقویم فدراسیون قرار دهیم تا هر سال شاهد برگزاری آن باشیم. 

برنامه شبیه سازی عملیاتی کربلای چهار که در اردبیل برگزار شد دیگر موضوعی بود که حیدری به عنوان یکی از رویدادهای سال گذشته به آن اشاره داشت. 

وی در ادامه به فعالیت های کمیته غواصی و برنامه های آموزشی و عملیاتی اجرا شده توسط این کمیته اشاره کرد و همچنین اشاره ای داشت به حضور تیم ملی ایران در مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان که با نایب قهرمانی عضو تیم بانوان در ماده ۴ در ۹۰ متر آنهم با حجاب کامل و اسلامی همراه بود. 

حیدری با یادآوری حضور تیم ملی غواصی در مسابقات بین المللی ترکیه که با جابه جایی سه رکورد بانوان و ۵ رکورد مردان همراه بود، جابه جایی ۷ رکورد رسمی در بخش استخری را هم مورد توجه قرار داد. 

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در پایان با یادوری برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی کیش گفت که این رقابت حُکم انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی استرالیا را داشت. 

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۰۷
تعداد بازدید : ۲۲۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.