برگزاری نشست هم اندیشی مسئولان هیات های نجات غریق و غواصی در استان فارس

برگزاری نشست هم اندیشی مسئولان هیات های نجات غریق و غواصی در استان فارس
نشست هم اندیشی رؤسا و نواب رئیس هیات های نجات غریق و غواصی شهرستانهای استان فارس با حضور مسئولان هیات و اداره کل ورزش و جوانان این استان و همراهی مهدی حیدری رئیس فدراسیون برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، این نشست در حالی با حضور دکتر امینازاده معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و امیرحسین سخندان رئیس هیات نجات غریق  و غواصی استان همراه با ۴۰ نفر از روسا و نواب رئیس هیات های شهرستان های استان برگزار شد که مهدی حیدری رئیس فدراسیون نیز به صورت آنلاین در جریان آن قرار داشت. 
 
در جریان این نشست، حیدری با یادآوری قهرمانی تیم مردان و عنوان سوم تیم بانوان استان فارس در مسابقات اخیر نجات غریق قهرمانی کشور، جایگاه  ویژه هیات نجات غریق و غواصی این استان در حوزه های آموزش و قهرمانی را نتیجه زحمات و تلاش های ریاست هیات و دیگر اعضا پر تلاش آن دانست. 
 
در ادامه  دکتر امینازاده  که خود از خانواده نجات غریق به شمار می رود ضمن تبریک موفقیت تیم های نجات غریق آقایان و بانوان فارس، نکاتی را درخصوص مسئولیت های حقوقی ناجیان و مدیران استخرها عنوان کرد. 
 
 در پایان نشست هم اندیشی مسئولان هیات های نجات غریق و غواصی در استان فارس از شرکت کنندگان تقدیر شد ضمن اینکه کیف های مخصوص لوازم آموزش حیات بخشی نیز در اختیار تمام هیات های شهرستانها قرار گرفت.

نشست هم اندیشی فارس
نشست هم اندیشی فارس
نشست هم اندیشی فارس

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۳۰
تعداد بازدید : ۱۶۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.