نشست هماهنگی و هم اندیشی مسئولان هیات های استان خوزستان برگزار شد

نشست هماهنگی و هم اندیشی مسئولان هیات های استان خوزستان برگزار شد
نخستین نشست هماهنگی و هم اندیشی روسا، سرپرستان و نواب رئیس هیات های نجات غریق استان خوزستان برگزار گردید، در این نشست سرپرست هیات استان بر پیشگیری از غرق شدگی و ایمن سازی اماکن آبی در سطح استان به عنوان ماموریت ویژه جامعه نجات غریق تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، این جلسه باحضور امید جشان زاده سرپرست هیات استان، شوکت آتشبار نایب رئیس بانوان، بهرام سیاوشی سرپرست دبیری، کورش مردانی مشاور حقوقی و نمایندگان  هیات های شهرستانی  فعال سطح استان برگزار شد. 

توسعه کیفی ورزش نجات غریق، توجه ویژه به امنیت شغلی منجیان، توسعه ساختاری هیات استان ، فعالیت بیش از پیش کمیته ها، هماهنگی و همسان سازی مدرسان غواصی و نجات غریق،  برگزاری مسابقات رده های سنی،‌ توجه به بخش بانوان و فعالیت نواب رئیس، تشکیل کمیته قضایی و انضباطی  هیات استان، تشکیل کمیته پیشگیری از غرق شدگی ، ایجاد پایگاه های پیشگیری از غرق شدگی در سطح استان، تسریع و تسهیل روند بازگشایی و تاییدیه فنی استخرها، حمایت از مالکیت و سرمایه گذاران ورزشی بخشی از مباحث  و مصوبات جلسه بود.

جشان زاده سرپرست هیات بر هم اندیشی، همگرایی بین استخرداران و هیات های نجات غریق و همچنین دوری از تنش در پیشبرد اهداف هیات  تاکید داشت و ماموریت ویژه جامعه نجات غریق را پیشگیری از غرق شدگی و ایمن سازی اماکن آبی در سطح استان دانست.

پس از استقبال اعضا مقرر شد جلسه بعدی در ماه آینده برگزار شود  همچنین در توسعه فنی انسانی نیز با توجه به کمبود نیروی متخصص  مصوب شد  همزمان با ساماندهی استخرها ، برگزاری دوره های امادگی سالیانه، داوری درجه سه ، مربیگری درجه سه و نجات غریق درجه دو در دستور کار قرار گیرد.

 نشست هیات خوزستان

۹ مرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۵۸
تعداد بازدید : ۱۸۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.