مهدی حیدری: بر کلوپ های غواصی نظارت می شود

مهدی حیدری: بر کلوپ های غواصی نظارت می شود
رئیس فدراسیون نجات غریق و‌غواصی با تاکید بر حمایت و همراهی همیشگی وزارت ورزش گفت که نظارت بر کلوپ های غواصی را در برنامه داریم و اجرای این برنامه ار جزیره کیش آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مهدی حیدری در نشست مشترک با روسای هیات های استانی ضمن قدردانی از دکتر مریم کاظمی پور معاون وزیر ورزش بابت حمایت های همیشگی که داشته است، خطاب به عزیزالله فرضی پور سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش از او نیز بابت همراهی در برگزاری اردوهای ملی و مسابقات قهرمانی کشور قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه روسای هیات های استانی نجات غریق و غواصی جزو عملیاتی ترین روسا هستند، خاطر نشان کرد: این روسا با دست خالی و با عشق مسئولیت ایمنی سواحل را عهده دار هستند، شخصا بابت تمام کوتاهی ها و آنچنان شایسته شما بوده و انجام نشده، عذرخواهی می کنم. 

حیدری با یادآوری اینکه سال گذشته در شرایط خاص کشور و با حمایت وزارت ورزش ایران در مسابقات جهانی نجات غریق شرکت کرد و‌ در بخش بانوان با عزت و افتخار مدال آور شد، گفت که امسال هم برای نخستین بار تیم اعزامی به مسابقات جهانی غواصی داشتیم، 

وی یادآور شد: برای این اعزام، در حضور معاون امور بانوان‌ وزارت ورزش پوشش غواصی بانوان تصویب شد، معاون امور بانوان وزیر ‌ و مجموعه وزارت ورزش همیشه حامی فدراسیون بوده و از این حیث قدردان هستیم. 

حیدری با یادآوری رتبه سومی فدراسیون نجات غریق و غواصی در بحث آموزش، مروری بر برگزاری دوره های غواصی و همسان سازی داشت و تاکید کرد: بحث نظارت بر کلوپ های غواصی را در برنامه داریم و از روز پنجشنبه در کیش شروع می شود. 

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی خطاب به مسئول کمیته مسابقات بر لزوم برگزاری رقابت های بزرگسالان یا مستر تاکید کرد و گفت: آئین نامه فدراسیون یک ایراد بزرگ دارد اما به زودی کارگروهی برای آن تشکیل می دهیم تا حل شده ‌و مصوبه کمیسیون ماده ٥ و مجمع را می گیریم.

وی تصریح کرد: روزی که فدراسیون نجات غریق و غواصی را تحویل گرفتیم حقوق ناجیان ٢.٥ میلیون بود اما این مبلغ امروز به ٩ میلیون رسیده است. 

حیدری در پایان خطاب به روسای هیات های استانی از آنها خواست که در مورد طرح ملی بانو توانا همراهی لازم را با هیات های شنا داشته باشند.

۲۲ تیر ۱۴۰۲ ۰۳:۵۱
تعداد بازدید : ۲۹۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.