عزیزالله فرضی پور:

جزیره کیش می تواند میزبان رویدادهای مختلف غواصی باشد

جزیره کیش می تواند میزبان رویدادهای مختلف غواصی باشد
سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش با تاکید بر وجود ظرفیت و زیرساخت های غواصی در این جزیره کفت: می توانیم میزبان رویدادهای مختلف در ابن رشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، عزیزالله فرضی پور در نشست هم اندیشی روسای هیات های استانی نجات غریق و غواصی ضمن خیر مقدم‌ به معاون وزیر ورزش و مسئولان فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: خوشبختانه مدیران فدراسیون بابت میزبانی مسابقات قهرمانی کشور رضایت کامل دارند و از این بابت خرسندیم. 

وی ادامه داد: به واسطه فعالیت های مدیران قبل از جمله آقای افشارزاده و گام هایی که برای توسعه ظرفیت ها در جزیره کیش برداشته شد، این جزیره امروز می تواند میزبان رویدادهای داخلی و بین‌المللی باشد. 

فرضی پور با تاکید بر وجود زیرساخت های لازم برای رشته غواصی در جزیره کیش، خاطرنشان کرد که این جزیره می تواند میزبان رویدادهای ملی و بین المللی غواصی و همچنین دوره های آموزشی این رشته باشد.

سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش یادآور شد: تا پیش از این بیشترین تمرکز در جزیره کیش روی نجات غریق بود و غواصی مغفول بود اما با توجه به نگاه ویژه ریاست فدراسیون و ظرفیت های ایجاد شده در جزیره و‌ همچنین اقدامات و برنامه های ریاست کمیته غواصی، امروز شرایط برای این رشته بسیار ایده آل شده است. 

فرضی پور همچنین از روسای هیات های استانی برای استفاده از زیرساخت ها و ظرفیت های جزیره کیش جهت پیشبرد برنامه ها و اهداف شان، دعوت به عمل آورد.

۲۲ تیر ۱۴۰۲ ۰۳:۲۸
تعداد بازدید : ۱۶۰

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.