برگزاری دومین همایش مروجان آیین جوانمردی در شهرستان رامسر

برگزاری دومین همایش مروجان آیین جوانمردی در شهرستان رامسر

دومین همایش مروجان آئین جوانمردی و پهلوانی

به میزبانی فدراسیون نجات غریق و غواصی در اردوگاه میرزا کوچک خان

شهرستان رامسر 17 تیرماه 1394

 

بمناسبت بزرگداشت این ایام عزیز وتقدیر از مروجین آئین جوانمردی و پهلوانی بهمراه 175 شهید غواص و5 نفر از منجیان غریق که برای نجات جان انسانها جان باختند، با حضور مسئولین کشوری و لشگری برگزار گردید.

در این مراسم نمایندگانی از ارگانهای مختلف استانی وکشوری از جمله جناب آقای مسعود امینی مدیر کل محترم دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش وجوانان و برادر شهید غواص مصطفی امینی حضور داشتند.

در ابتدا تلاوت آیاتی از قران کریم و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران وپخش نماهنگ مناسبی از مروجین آئین جوانمردی که حاوی پنج نفر از منجیان غریق جان باخته وغواصان شهید جنگ تحمیلی بود به نمایش در آمد.

در ادامه جناب آقای بهروز اسفندیاری نایب رئیس محترم فدراسیون نجات غریق وغواصی نسبت به تشریح و ضرورت مراسم بزرگداشت ضمن بیان فداکاری های و از خود گذشتگی های گروه منجیان وغواصان برای نجات جان انسانها را مهم دانستند.

سپس مداحی به مناسبت مولای جوانمردی عالم صورت گرفت و سخنرانی توسط جناب آقای حسین شعبان سروری فرماندار محترم شهرستان رامسر و جناب آقای مسعود امینی مدیر کل محترم دفتر امور فرهنگی ایراد سخن نموده و نماهنگ سبک زندگی از فرمایشات مقام معظم رهبری به نمایش در آمد و از مسئولین استانهای ساحلی تجلیل به عمل آمد.

 در پایان جناب آقای اسفندیاری ضمن قرائت پیام جناب آقای مهندس سید مصطفی میرسلیم رئیس محترم فدراسیون نجات غریق و غواصی وحامی منجیان غریق جهان برای اهدای مدال افتخار به خانواده آنها توسط مدیر کل محترم امور فرهنگی وزارت ورزش وجوانان ، فرمانداری محترم رامسر و معاون مدیر کل استان مازندران در جایگاه دعوت نمودند و کلیه شرکت کنندگان پس از اقامه نماز مغرب و عشا برای صرف افطاری به سالن پذیرایی مراجعه از مهمانان محترم پذیرایی به عمل آمده و در این مراسم رسانه های گروهی ضمن تهیه خبر و عکس وفیلم برای پوشش خبری برای رسانه ای کردن آن جدیت لازم را به عمل آوردند.


۲۰ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۵۲
تعداد بازدید : ۲,۶۰۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.