تاکید مهدی حیدری بر لزوم حضور مدرسان و منجیان در دوره های همسان سازی

تاکید مهدی حیدری بر لزوم حضور مدرسان و منجیان در دوره های همسان سازی
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی بر لزوم حضور مدرسان و منجیان در دوره های همسان سازی تاکید کرد و گفت: در غیر اینصورت آنها مجاز به فعالیت نیستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مهدی حیدری در جریان نشست هم اندیشی نواب رئیسان هیات های استانی ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان از مسئولان موسسه آزاد کیش و مدیران ورزش این جزیره برای همراهی در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور قدردانی کرد.

وی با اشاره به حضور نمایندگان وزارت ورزش در نشست، تصریح کرد: حمایت معاونت بانوان وزارت ورزش باعث دو اتفاق شده است، اول نایب قهرمانی در مسابقات جهانی نجات غریق که با پیام تبریک وزیر ورزش همراه بود، در همین رقابت ها هفت رکورد پسران هم جابه جا شد.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی تاکید کرد: دومین نتیجه هم اعزام تیم بانوان به مسابقات جهانی کویت بود که برای نخستین بار انجام شد. 

حیدری بر اهمیت نقش و جایگاه نواب رئیسان تاکید کرد و گفت: در برخی استان ها بار مسئولیت به دوش نایب رئیس است و در واقع وی جور رئیس را هم می کشد.

وی با یادآوری اینکه فدراسیون نجات غریق و غواصی رتبه سوم را در حوزه آموزش کسب کرده است، خاطرنشان کرد: آموزش نجات غریق خیلی سخت نیست، به ما خیلی سخت آموزش داده می شد. ما جان افراد سر و کار داریم پس باید به اطلاعات پزشکی هم رجوع کنیم. 

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی بر لزوم حضور مدرسات در دوره های همسان سازی تاکید کرد و گفت: در غیر اینصورت آنها مجاز به فعالیت نیستند، هیات ها با مدرساتی که در دوره همسان سازی شرکت نکرده اند، نباید همکاری داشته باشد. این موضوع شامل منجیان هم می شود. 

حیدری تاکید کرد: برخی تصور می کنند که قرار است با برگزاری دوره های همسان سازی، قدیمی ها کنار گذاشته شوند، در حالیکه هدف به روزرسانی است. 

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای بیمه منجیان گفت: از این پس انعقاد قرارداد با منجیان الزامی است، طبق این قراردادها و مطابق با ماده ١٤٨ قانون کار، منجیان هم از تمام موارد مربوط به بیمه بهره مند می شوند.

۲۰ تیر ۱۴۰۲ ۰۲:۳۰
تعداد بازدید : ۱۶۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.