پروین کرملو:

فدراسیون نجات غریق و غواصی در سال های اخیر رشد داشته است

فدراسیون نجات غریق و غواصی در سال های اخیر رشد داشته است
مدیر کل دفتر نظارت و هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش با استناد به بررسی های صورت گرفته در این وزارتخانه گفت که فدراسیون نجات غریق و غواصی طی سال های گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، پروین کرملو در حاشیه نشست هم اندیشی نواب رئیسان هیات های استانی ضمن تقدیر از مدیدیت فدراسیون گفت: نزدیک ۳۰ سال سابقه کار دارم که همگی در حوزه ورزش بانوان بوده است، تجربه ام در این مدت می گوید ورزش بانوان آهسته حرکت کرده اما خوب حرکت کرده است.

وی ادامه داد: بانوان همیشه در مدال آوری ها نقش داشته اند کمااینکه در بازی های آسیایی جاکارتا، در مجموع مدال آوری کاروان ایران به اندازه ۲۷ درصد سهم  داشتند. 

مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت امور بانوان وزارت ورزش در ادامه ضمن تمجید از فعالیت های فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: طبق بررسی های صورت گرفته، این فدراسیون در چند سال اخیر فعالیت های قابل قبولی داشته است.

وی تصریح کرد: زمانی فدراسیون نجات غریق و غواصی در بررسی ها مانند زنگ تفریح بود اما در چند سال اخیر وضعیت فرق کرده است، فدراسیون خیلی خوب کار کرده و رشد قابل توجهی داشته است.

کرملو خطاب به رئیس و نایب رئیس فدراسیون تصریح کرد: مدال جهانی و موفقیت های به دست آمده نشان دهنده همین مسئله است، مدال یک شبه کسب نمی شود.

وی با بیان اینکه فدراسیون نجات غریق و غواصی به این باور رسیده که بانوان می توانند تاثیر گذار باشند، گفت: در حال حاضر دو نفر از روسای هیات های استانی از بانوان هستند و این نشان دهنده دیدگاه فدراسیون به بانوان است. 

کرملو با تاکید بر اینکه در فدراسیون نجات غریق و غواصی در مورد آئین نامه اساسی و بنیادی کار شده، بر کسب کُرسی بین المللی تاکید کرد و گفت: مسئولان فدراسیون باید برای نتیجه گیری در این زمبنه برنامه ریزی کنند.

۲۰ تیر ۱۴۰۲ ۰۲:۲۵
تعداد بازدید : ۱۵۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.