دکتر شادی قیاسی:

فدراسیون نجات غریق و غواصی در مسیر درستی حرکت می کُند

فدراسیون نجات غریق و غواصی در مسیر درستی حرکت می کُند
نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان اینکه این فدراسیون در مسیر درستی در حال حرکت است، گفت که نایب قهرمانی به دست آمده در مسابقات جهانی موید همین مسئله است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، دکتر شادی قیاسی نایب رئیس فدراسیون در جریان نشست هم اندیشی با نواب رئیسان هیات های استانی که در حاشیه مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور برگزار شد، گفت: رقابت ها در سطح بالایی برگزار شد و این مهم به پیشبرد اهداف مان کمک می کُند.

وی به مدال نقره ایران در مسابقات جهانی اشاره داشت و تصریح کرد: این مدال نشان داد که راه مان را درست می رویم و در مسیر درستی قرار داریم. 

نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی بر اهمیت موضوع آموزش در این فدراسیون و اجرای بسیاری برنامه ها در راستای آن تاکید کرد.

وی به نقش نواب رئیسان در هیات های استانی اشاره کرد و یادآور شد: عملکرد نواب رئیسان در عملکرد هیات ها تاثیر زیادی دارد، زحمات شما (نواب رئیسان) خالصانه و با عشق تمام است.

قیاسی همچنین با تاکید بر اینکه سیاست فدراسیون گسترش کلاس های دانش افزایی است، بر اهمیت جایگاه وزارت ورزش تاکید کرد و گفت: وزارت ورزش مرجع و چراغ راه ما است، در کارمان از مدیران و کارشناسان این وزارتخانه بهره می بریم.

۲۰ تیر ۱۴۰۲ ۰۲:۳۶
تعداد بازدید : ۱۷۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.