با حضور مهدی حیدری برگزار شد؛

برگزاری نشست هم اندیشی نواب رئیس هیات های استانی نجات غریق و غواصی

برگزاری نشست هم اندیشی نواب رئیس هیات های استانی نجات غریق و غواصی
فدراسیون نجات غریق و غواصی در حاشیه مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور بانوان، نشست مشترک ‌‌و هم اندیشی نواب رئیسان هیات های استانی خود را برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، نشست مشترک و هم اندیشی نواب رئیسان هیات های استانی نجات غریق و غواصی با حضور مهدی حیدری و دکتر شادی قیاسی نایب رئیس فدراسیون برگزار شد.
 
خانم کرملو مدیر دفتر نظارت ‌‌و‌ هماهنگی و خانم زکی‌زاده مدیر دفتر سیاست گذاری به نمایندگی از وزارت ورزش در این نشست حضور داشتند.
 
رضایی دبیر و مسئولان کمیته های فعال در فدراسیون از افراد حاضر در این نشست بودند،
 
 
در آغاز این نشست، دکتر شادی قیاسی مروری بر عملکرد فدراسیون نجات غریق و غواصی به ویژه در حوزه بانوان داشت. وی همچنین بر این مسئله تاکید داشت که نواب رئیس بانوان هیات ها نقش پررنگی در فعالیت هیات ها و پیشبرد اهداف فدراسیون در حوزه بانوان دارند.
 
خانم کرملو مدیر کل دفتر نظارت و هماهنگی وزارت ورزش نیز در این نشست از فعالیت های فدراسیون طی سال های اخیر قدردانی کرد و گفت که طی این مدت رشد خوبی را در فدراسیون شاهد بوده ایم.
 
در ادامه نشست، مسئولان کمیته های فدراسیون گزارشی مختصر  از فعالیت های خود ارائه دادند.
 
در این بخش دکتر نسترن سجادی مسئول کمیته آموزش با یادآوری اینکه فدراسیون در زمینه آموزش رتبه سوم را کسب کرد، گفت: این موفقیت با کمک هیات ها محقق شده است.
 
وی با اشاره به برگزاری ۱۱۴۱ دوره آموزشی، بر لزوم‌ به روز رسانی اطلاعات و آموزش ها تاکید کرد و گفت: این رشته با امنیت و جان انسان ها سر و کار دارد و‌ همین مسئله اهمیت به روز بودن آموزش را بیشتر می کند. بر همین اساس تمام دوره های آموزشی مطابق با آخرین اطلاعات علمی دنیا برگزار شده است. 
 
 
علی پورمقبلان مسئول کمیته حقوقی نیز در این نشست با اشاره به خلا مباحث و مسائل حقوقی که پیش از در فدراسیون وجود داشت، گفت: این موضوع در آغاز دوره فعلی مدیریت فدراسیون توسط وی (رئیس فدراسیون) به خوبی دیده شد و بر همین اساس طرح مباحث حقوقی برای استان ها و‌ همچنین در دوره های آموزشی در برنامه قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت مسائل حقوقی، تمام آئین نامه ها از فیلتر کمیته حقوقی می گذرد، به تفاهم نامه منعقد شده با فدراسیون شنا و تاثیر مثبت آن بر پیشبرد اهداف اشاره کرد.
 
در ادامه سهیل سادات الحسینی مسئول کمیته غواصی نیز گزارش عملکرد این کمیته را تشریح کرد. وی گفت: سعی داشتیم طی مدت زمان کوتاه اتفاقات خوبی را در کمیته رقم بزنیم. به روز شدن کتاب ها، ارسال سریع مدارک، برگزاری دوره های همسان سازی در سه منطقه کیش، قشم و تهران، به روز کردن کتاب های غواصی و …  از جمله اقداماتی است که انجام شده است.
 
وی همچنین از برگزاری مسابقات غواصی طی ماه های آینده خبر داد
 
دکتر سلیم کشاورزی مسئول کمیته داوران هم در این نشست با یادآوری تدوین آیین نامه جدید داوری و ترجمه جدیدترین قوانین فدراسیون جهانی نجات غریق، از برمزاری زودهنگام دوره های ارتقای درجه ٢ خبر داد و گفت: پیش از این دوره های درجه سه مورد توجه بود اما بنا داریم از این پس دوره های درجه ٢ را نیز برگزار کنیم.
 
وی همچنین به تشکیل بانک اطلاعاتی داوران و بهره گیری از دوران برتر استان ها در مسابقات کشوری اشاره داشت.
 
 
ایران نژاد که به تازگی به عنوان مسئول کمیته مسابقات منصوب شده است نیز با یادآوری اینکه این‌ دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور با درایت رئیس و نایب رئیس فدراسیون برگزار شد، گفت: عملکرد اصلی کمیته مسابقات در دوره آتی مسابقات قهرمانی کشور دیده خواهد شد. 
وی با تشکر از حسن اعتماد رئیس فدراسیون تصریح کرد: برنامه کلی تدوین ‌بازنگری آئین نامه است تا مسابقات بیشتری در مواد مختلف داشته باشیم و به این واسطه حضورمان در رویدادهای بین المللی هم بیشتر شود.
 
ایران نژاد همچنین از راه اندازی لیگ نجات غریق خبر داد.
 
در پایان این نشست و پس از مطرح شدن نظرات و پیشنهادات نواب رئیسان هیات های استانی، مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی بر نقش نواب رئیسان هیات های استانی تاکید و بحث به روز رسانی مدرسان و منجیان را مورد توجه قرار داد.
۲۰ تیر ۱۴۰۲ ۰۲:۱۸
تعداد بازدید : ۱۹۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.