مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور -کیش

دکتر شادی قیاسی: برترین های مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت می شوند

دکتر شادی قیاسی: برترین های مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت می شوند
نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و‌ غواصی از حضور برترین های مسابقات قهرمانی کشور بانوان در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ استرالیا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، دکتر شادی قیاسی در جریان مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور بانوان در جزیره کیش، با ابراز رضایت از روند برگزاری این دوره مسابقات، گفت: رقابت خوبی میان شرکت کنندگان برگزار شد و در مجموع سطح بالایی از رقابت را با حضور حداکثری تیم ها و ورزشکاران شاهد بودیم.

وی از میزبانی جزیره کیش در برگزاری مسابقات تقدیر کرد و ادامه داد: رکوردهای ثبت شده در این دوره مسابقات بسیار امیدوارکننده بود.

وی با تقدیر از تیم داوری این‌ دوره مسابقات که در شرایط جوی جزیره کیش با صبر ‌و حوصله، قضاوت عادلانه ای داشتند، از حضور برترین های مسابقات به ار‌دوی تیم ملی خبر داد.

قیاسی با یادآوری اینکه در دوره پیشین مسابقات‌جهانی، ایران در ماده ۴ در ۹۰ متر به عنوان نایب قهرمانی دست یافت، تصریح کرد: قطعا این نتیجه انگیزه ها را برای ورود به تیم ملی و رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بیشتر می کند. بهترین های این دوره مسابقات نیز به اردوی تیم ملی دعوت می شوند تا برای مسابقات جهانی ۲۰۲۴ استرالیا آماده شوند.

نایب رئیس فدراسیون در پایان از مهدی حیدری رئیس فدراسیون بابت حمایت در برگزاری مسابقات قدردانی کرد.

۱۹ تیر ۱۴۰۲ ۱۹:۲۰
تعداد بازدید : ۳۴۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.