برگزاری مجمع عمومی هیات نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی به ریاست مهدی حیدری

برگزاری مجمع عمومی هیات نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی به ریاست مهدی حیدری
مجمع عمومی هیات نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی به ریاست مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی و با حضور ساناز پورخورشیدی رئیس این هیات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، ارائه گزارش عملکرد فنی و مالی هیات نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی یکی از بخش های مجمع عمومی این هیات بود که به ترتیب توسط ساناز پورخورشیدی رئیس هیات و  حسن اردشیری خزانه دار انجام شد. 

در جریان مجمع عمومی هیات نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی، مهدی حیدری از عملکرد اداره کل ورزش و جوانان این استان تمجید کرد و با بیان اینکه  آرامش خاصی بر حوزه ورزش و جوانان استان حاکم است، به اقدامات انجام شده در حوزه نجات غریق و غواصی هم اشاره ای داشت.

وی همچنین با اشاره به جابه جایی رکوردها توسط ورزشکاران کشور، ادامه داد: تیم های بانوان ایران در سال های اخیر عملکرد چشم گیری داشته و با حجاب اسلامی در میادین بین المللی افتخارآفرینی کردند.

در ادامه حبیب ستوده نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان با تقدیر از فعالیت های هیات نجات غریق استان گفت: با وجود اینکه سد ها، ارتباطی به حوزه ورزش ندارند اما از فدراسیون درخواست دارم توجه ویژه ای به عوامل مختلف در غرق شدگی داشته باشند.

وی با اشاره به فصل گرما و لزوم اقدامات لازم جهت پیشگیری از غرق شدگی، یادآور شد: بعد از ایام کرونا یکی از مهم ترین مشکلات استخر ها، کمبود ناجیان غریق بوده و امیدوارم با برگزاری دوره های آموزشی این مشکل برطرف شود.

در این مجمع همچنین دکتر قیاسی نائب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور ضمن قدردانی از رئیس و اعضای هیات نجات غریق آذربایجان شرقی که گزارش کاملی از عملکرد این هیات ارائه نمودند، گفت: امید است با برگزاری کلاس ها و کارگاه های علمی و عملی نجات غریق و تداوم بر برگزاری این دوره ها همچنان هیات نجات غریق و غواصی آذربایجان شرقی بتواند از عهده وظایف و مسئولیت ها به خوبی برآید. 

۱۳ تیر ۱۴۰۲ ۱۵:۵۶
تعداد بازدید : ۲۴۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.