برگزاری نشست سالیانه منطقه شمالغرب کشور با حضور مهدی حیدری

برگزاری نشست سالیانه منطقه شمالغرب کشور با حضور مهدی حیدری
نخستین نشست سالیانه نجات غریق و غواصی منطقه شمالغرب کشور با حضور مهدی حیدری رئیس فدراسیون برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در این نشست که به ریاست مهدی حیدری و در محل استادیوم تختی برگزار شد، دکتر شادی قیاسی نایب رئیس فدراسیون، مهندس صادق میرزا نژاد اصل رئیس منطقه شمالغرب کشور، دکتر ساناز پورخورشیدی رئیس هیات نجات غریق و غواصی آذربایجان شرقی،  کیوان رحمت خدا رئیس هیات نجات غریق و غواصی آذربایجان غربی، رامین طوری رئیس هیات نجات غریق و غواصی اردبیل  و دیگر مسئولان نجات غریق و غواصی منطقه شمال غرب کشور حضور داشتند. 

 

در جریان نخستین نشست سالیانه شمال غرب کشور، حیدری با تاکید بر لزوم برگزاری مداوم، علمی و عملی کارگاه های نجات غریق برای ناجیان و پیشگیری از غرق شدگی، بر ادامه روند برگزار دوره های آموزشی تاکید کرد.

 

وی گفت: این کلاس ها در طول سال باید به طور منظم و با حضور اساتید مجرب برگزار شود.

 

نشست سالیانه منطقه شمالغرب کشور

 

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی همچنین از فعالیت های دکتر پورخورشیدی و دیگر اعضای هیات نجات غریق و غواصی آذربایجان شرقی در راستای  ترویج و ارتقای سطح علمی ناجیان و حرفه منجی گری قدردانی کرد.

در این نشست همچنین با ابلاغ مهندس صادق میرزانژاد اصل رئیس منطقه شمالغرب کشور، دکتر ساناز پورخورشیدی به عنوان نائب رئیسی این منطقه منصوب شد.

همچنین در احکامی جداگانه آقای رامین طوری به عنوان مسئول کمیته بازرسی، آقای کیوان رحمت خدا به عنوان مسئول کمیته فنی، آقای حشمتی فر به عنوان مسئول کمیته پیشگیری از غرق شدگی و آقای رنجبر به عنوان مسئول کمیته مسابقات و تشریفات منتصب شدند.  

نشست سالیانه منطقه شمالغرب کشور

۱۲ تیر ۱۴۰۲ ۱۶:۵۰
تعداد بازدید : ۲۰۱

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.