دستان بسته ای که بال پرواز به بهشت شدند

دستان بسته ای که بال پرواز به بهشت شدند
فدراسیون نجات غریق و غواصی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غواص، قدردان و راهرو این شهدا و همه شهیدانی است که برای دفاع از مرز و بوم این سرزمین جانفشانی کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، ۳۶ سال پیش زمانی که تاریکی بر دل سیاه دشمن سایه انداخته بود، شیرمردانی دلاور چون خورشید بر سینه تاریخ درخشیدند تا کربلایی دیگر تکرار شود و نام نیک شان برای همیشه ماندگار شود.

عملیات کربلای ۴ برای آنهایی که دل در گرو این سرزمین و رشادت های مردانش دارند، یادآور جانفشانی غواصانی است که در شبی سخت اما ماندگار به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و زمانی که پیکرشان کشف شد، مظلومیت «حسینی» آنها نمایان شد. آنهایی که برای دفاع از این مرز و بوم تا پای جان ایستادند و با دستانی بسته به فیض شهادت رسیدند. 

حماسه ای که ۱۷۵ شهید غواص رقم زدند در کنار خیل عظیم شهدای جنگ تحمیلی برای همیشه بر پیشانی مردانگی و رشادت شیرمردان ایران زمین خواهد درخشید و نام و یادشان در ذهن ها باقی خواهد ماند. 

فدراسیون نجات غریق و غواصی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غواص، قدردان و راهرو این شهدا و همه شهیدانی است که برای دفاع از مرز و بوم این سرزمین جانفشانی کردند. نام و یادشان بلندآوازه.

۴ دی ۱۴۰۱ ۱۶:۵۹
تعداد بازدید : ۳۷۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.