حضور مهدی حیدری در مراسم افتتاحیه نخستین کنگره ملی شهدای غواص

حضور مهدی حیدری در مراسم افتتاحیه نخستین کنگره ملی شهدای غواص
نخستین کنگره ملی شهدای غواص در حالی با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز به کار کرد که مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی هم در این مراسم حضور داشت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، همزمان با سالروز عملیات کربلای ۴ و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، نخسین کنگره ملی شهدای غواص در جزیره کیش آغاز به کار کرد.
 
مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در مراسم افتتاحیه این کنگره که با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای برگزار شد، حضور داشت. 
 
در روز نخست کنگره دو روزه ملی شهدای غواص که با عنوان «معبر عشق» آغاز به کار کرد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی و خاطره‌گویی مادر شهدای بزرگوار احمدیان، گروهی از غواصان به اجرای نمایش ساحلی و دریایی پرداختند. رونمایی از تمبر یادبود کنگره ملی شهدای غواص از دیگر بخش های برنامه روز نخست این کنگره بود. 
 
مراسم اختتامیه  نخستین کنگره ملی شهدای غواص امروز برگزار می شود. خانواده شهدا و رزمندگان غواص دفاع مقدس از شرکت کنندگان در این مراسم خواهند بود.

کنگره شهدای غواص
کنگره شهدای غواص

۴ دی ۱۴۰۱ ۱۶:۴۰
تعداد بازدید : ۲۲۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.