تاکید بر همگانی کردن نجات غریق در نشست مشترک رئیس فدراسیون با استاندار گیلان

تاکید بر همگانی کردن نجات غریق در نشست مشترک رئیس فدراسیون با استاندار گیلان
استاندار گیلان در دیدار با رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی بر آموزش نجات غریق برای آحاد مردم و همگانی کردن این رشته تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در نشست مشترکی که در محل استانداری گیلان و با حضور اسدالله عباسی استاندار و مهدی حیدری رئیس فدراسیون برگزار شد، عباسی با اشاره توصیه دین مبین اسلام به آموزش ورزش شنا، بر لزوم گسترش فعالیت های رسانه ای برای معرفی رشته شنا و همچنین آموزش آن به آحاد جامعه و همگانی کردن نجات غریق تاکید داشت.
 
وی با بیان اینکه باید در حوزه شنا و نجات غریق فرهنگ سازی شود، اشاره ای به ظرفیت های استان در امر توسعه گردشگری ساحلی داشت و گفت: باید برای معرفی بیشتر این ظرفیت و همچنین ظرفیت های نجات غریق و اهمیت کار ارزشمند ناجیان غریق در پیشگیری از اتفاقات ناگوار و نیز نجات جان انسانها اقدام شود.

 

دیدار حیدری با استاندار گیلان

 
 
استاندار گیلان با اشاره به ۲۸۰ کیلومتر نوار ساحلی در این استان، تاکید کرد: میزبانی استان از ۵۲ میلیون مسافر و اقامت ۴۲ میلیون نفر طی سالجاری، توسعه ظرفیت های نجات غریق و غواصی در گیلان را ضروری کرده است.
 
عباسی با یادآوری اقدام دولت برای پرداخت حقوق ناجیان غریق این اقدام را مهم خواند و تصریح کرد: نیاز است نیروی انسانی متخصص و باانگیزه در حوزه نجات غریق آموزش دیده و حمایت شوند و اینکه  تجهیزات مورد نیاز حوزه هم فراهم شود. 
 
در جریان این نشست مهدی حیدری نگاه ویژه دولت سیزدهم، وزیر ورزش و جوانان، استاندار گیلان به منجیان و حمایت از فعالیت آنها را مورد قدردانی قرار داد.

دیدار حیدری با استاندار گیلان

 
وی یادآور شد که با نگاه ویژه دولت و شخص آیت الله رئیسی و حمایت آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان با تامین اعتبار لازم، تمام مطالبات منجیان برای سال جاری پرداخت شده است.
 
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به اجرای طرح ویژه آموزش منجیان در استان گیلان و دیگر برنامه های این فدراسیون در این استان گفت: با توجه به حمایت دولت، فصل دریای آینده شاهد کاهش آمار غریق در استان گیلان و دیگر استانهای ساحلی و ارائه خدمات ویژه در این بخش خواهیم بود.
۱۱ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۴۶
تعداد بازدید : ۲۸۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.