حضور اعضای خانواده نجات غریق و غواصی در مراسم «اربعین حسینی»

اعضای هیات های استانی نجات غریق و غواصی با «برپایی موکب» یا حضور در «پیاده روی حرم تا حرم» در برگزاری مراسم اربعین حسینی مشارکت گسترده داشتند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش و با همت کمیته فرهنگی هیات های استانی، اعضای این هیات ها و در کل فعالان حوزه نجات غریق و غواصی در استان های مربوطه مشارکت گسترده ای در برگزاری مراسم های ویژه این روز داشتند. 

در برخی از استان ها این مشارکت در تعامل با ستاد برگزاری اربعین استان و از طریق «برپایی موکب» انجام شد.

اعضای خانواده نجات غریق و غواصی در برخی استان ها هم حضور ویژه در «پیاده روی حرم تا حرم» داشتند. 

هیات نجات غریق و غواصی استان یزد از جمله هیات هایی بود در روز اربعین اقدام به برپایی موکب کرد. 

در استان اردبیل هم مسئولان هیات، مدرسان، مربیان، داوران و ورزشکاران نجات غریق و غواصی در پیاده روی حرم تا حرم شرکت داشتند. 

هیات نجات غریق و غواصی استان تهران نیز از جمله هیات های فعال در این روز بود. حضور رئیس هیات نجات غریق و غواصى استان تهران به هراه تعدادى از منجیان غریق استان در مراسم اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد دو تن یاران با وفایش، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری مراسم زیارت اربعین از جمله برنامه های اجرا شده توسط این هیات بود. 

حضور و شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی توسط آقاى سروش کرد بچه منجى غریق جانباز ( نماینده ی ایثارگران هیات نجات غریق و غواصی استان تهران) از دیگر فعالیت های این هیات در این روز بود.

مراسم اربعین
مراسم اربعین

۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ۰۹:۵۵
تعداد بازدید : ۳۷۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.