امین جدیدی مطرح کرد:

تشریح فعالیت های ۶ ماهه کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی

تشریح فعالیت های ۶ ماهه کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی
سرپرست کمیته غواصی آزاد فدراسیون نجات غریق و غواصی عملکرد این کمیته طی ۶ ماه گذشته را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، امین جدیدی که اسفندماه سال گذشته به عنوان سرپرست کمیته غواصی این فدراسیون منصوب شد با بیان اینکه پس از تشکیل این کمیته و تصدی آن، نسبت به مشخص شدن اعضا و تکمیل ترکیب اقدامات لازم انجام شد، مهمترین برنامه های اجرا شده طی ۶  ماه اخیر را تشریح کرد. 
 
وی از بازطراحی گواهینامه های  غواصی آزاد فدراسیون به عنوان یکی از اقدامات انجام شده نام برد و گفت: برگزاری اولین دوره مسابقات تارگت شوتینگ، اولین مسابقات کشوری غواصی آزاد عمق (با فین)، اولین مسابقات غواصی آزاد عمق ایران (بدون فین) و همچنین رقابت های غواصی آزاد استاتیک تهران جزو رویدادهای پیش بینی شده بود که طی این مدت برگزار شدند. 
 
جدیدی با بیان اینکه استانداردهای همه سطوح CMAS APNEA ترجمه و همچنین سوالات امتحانی تمام سطوح و کتاب الکترونیکی مهارت های و ترینینگ رکورد تمامی سطوح مطابق با استاندارد های CMAS APNEA  تولید و در دسترس مدرسان قرار گرفت، خاطرنشان کرد: این اقدام به منظور  بالارفتن کیفیت دوره های غواصی آزاد و یکسان سازی آموزش بین مدرسین و همچنین رعایت استاندارد و قوانین از طرف مدرسان انجام شد. 
 
سرپرست کمیته غواصی آزاد فدراسیون از تهیه و ترجمه آئین نامه اجرایی غواصی آزاد در ۳۷ صفحه به عنوان دیگر اقدام اجرایی این کمیته نام برد و یادآور شد: معرفی هشت مدرس غواصی آزاد برای گذراندن دوره بین المللی داوری (در راستای برگزاری اصولی مسابقات داخلی) و ثبت جهانی اولین رکورد ملی بانوان ایران هم جزو فعالیت هایی بود که در بُعد بین المللی انجام به سرانجام رسید. ضمن اینکه به منظور اولین حضور تیم ملی غواصی آزاد در مسابقات جهانی (ترکیه) هم ترکیب تیم ملی را تشکیل دادیم.
 
وی در زمینه آموزشی هم به برگزاری یک دوره مدرسی غواصی آزاد و دو کارگاه غواصی آزاد برای تعداد ۷۵ نفر اشاره کرد و اینکه با فعال شدن دوره های غواصی آزاد فدراسیون،  نمودار رشد غواصی آزاد 6 برابر شده است. 
 
به گفته امین جدیدی، ایجاد بخش غواصی آزاد بر روی وبسایت فدراسیون، مشخص کردن لیست مدرسان مجاز به فعالیت و تهیه و ساخت تجهیزات ایمنی و مستندسازی مسابقات غواصی در کشور از دیگر اقدامات کمیته غواصی آزاد در نیم سال نخست آغاز به کارش بوده است.
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۰۲
تعداد بازدید : ۳۱۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.