تقدیر وزارت ورزش از مهدی حیدری بابت اهتمام به قانون خدمت رسانی به ایثارگران

تقدیر وزارت ورزش از مهدی حیدری بابت اهتمام به قانون خدمت رسانی به ایثارگران
سرپرست هماهنگی امور ایثارگران وزارت ورزش از رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی بابت اهتمام به قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران و عمل به آن تقدیر ‌و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، علی محمدی عراقی سرپرست هماهنگی امور ایثارگران وزارت ورزش که پیش از این در مکاتبه با فدراسیون ها بر مورد توجه قرار دادن قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران تاکید کرده بود، طی نامه ای خطاب به مهدی حیدری رئیس فدراسیون، اقدامات صورت گرفته در این مجموعه را مورد تقدیر قرار داد.

در بخشی از پیام تقدیر علی محمدی عراقی خطاب به حیدری آمده است: «خدمت به انسان هایی که در طول سالیان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پس از آن همواره با انگیزه و پرتوان، صبورانه در تمامی صحنه ها حضور داشته و در راه انقلاب اسلامی هزینه های سنگینی پرداخته اند، امری قابل تحسین است که از جنس دیگر مسئولیت های جامعه نیست.»

همچنین با اشاره به قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران، عنوان شده: «بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از جنابعالی و همکاران محترم اعلام می دارم. استمرار توفیقتان را در راستای خدمت رسانی به ایثارگران معزز که یقینا از باقیات الصالحات محسوب می گردد، از درگاه ایزد متعال خواستارم.»

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۲۲
تعداد بازدید : ۳۷۳

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.