پیام تبریک رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی به مناسبت «روز خبرنگار»

پیام تبریک رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی به مناسبت «روز خبرنگار»
مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی طی پیامی ضمن گرامیداشت «روز خبرنگار» و انتصاب آن به شهید و شهادت، ابراز امیدواری کرد که فعالان این عرصه به تاسی از رسالت و نقش بی نظیر حضرت زینب (س) در جاودانه و ماندگار شدن واقعه تاریخی عاشورای حسینی، همواره حق محوری، حق طلبی و حق گویی را محور کار خود قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در پیام مهدی حیدری رئیس فدراسیون به مناسب گرامیداشت «روز خبرنگار» آمده است:

نامگذاری ۱۷ مردادماه به نام «روز خبرنگار» و انتصاب این روز به شهید و شهادت و شاهد نشان از ارزش های معنوی و الهی فعالیت افرادی دارد که منادی آزادی، آزادگی و حق طلبی بوده و هستند. 

امسال روز خبرنگار، روز صیانت، قداست و عشق به قلم را در حالی گرامی می‌داریم که همزمان با عاشورای حسینی (ع) و سالروز قیام کربلاست؛ واقعه ای که اگر حضرت زینب (س) نبود در کربلا دفن می شد اما خطبه‌های آتشین و غرای این بانوی بزرگ اسلام، پیام حماسه کربلا را منتقل و در تاریخ جاودانه ساخت طوریکه بعد از ۱۴۰۰ سال،  امروز اسلام به برکت نهضت امام حسین (ع) زنده و پویا است.

اینجانب ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشته و برای فعالان عرصه قلم و خبر آرزوی سربلندی و موفقیت در امر خطیر اطلاع‌رسانی دارم. امید است این عزیزان با تاسی از حضرت زینب (س) که الگویی بی مانند برای حق‌گویی در مقابل ظلم و جور و شقاوت محسوب می‌شوند، همواره حق محوری، حق طلبی و حق گویی را محور کار خود قرار دهند. 


۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۵۲
تعداد بازدید : ۲۶۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.