حمایت وزیر ورزش از طرح ویژه فدراسیون نجات غریق و غواصی در شبکه خبر

حمایت وزیر ورزش از طرح ویژه فدراسیون نجات غریق و غواصی در شبکه خبر
وزیر ورزش و جوانان با حضور در شبکه خبر اشاره ای به فعالیت های فدراسیون نجات غریق و غواصی و همچنین طرح ویژه این فدراسیون داشت و گفت: با اجرای این طرح که مورد موافقت ریاست محترم جمهوری هم قرار گرفته منجیان غریق به خوبی تجهیز می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، دکتر سیدحمید سجادی که به عنوان میهمان ویژه در برنامه صف اول رسانه ملی (شبکه خبر) حاضر شده بود بر ماموریت فدراسیون نجات غریق و غواصی برای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: این فدراسیون همه ساله در کنار ما و در استان های شمالی به ویژه گیلان، مازندران و گلستان در حال انجام ماموریت های مختلف و خدمت‌رسانی است.

وزیر ورزش با اشاره به فعالیت‌های فدراسیون های نجات غریق و غواصی و طرح جدید دولت برای ساماندهی مناطق ساحلی کشور ادامه داد: ما سایت‌های مختلفی در این استان ها داریم که با حضور منجیان غریق در اختیار مردم عزیز ایران قرار می دهیم. هزاران نفر نیز هستند که داوطلبانه آماده همکاری با ناجیان غریق ما هستند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اجرای طرح جدید در سه استان شمالی و استان های جنوبی دارای ساحل خاطرنشان کرد: این طرح نیازمند حمایت مالی بود که در هیات دولت مطرح‌ و مورد حمایت رئیس محترم جمهور قرار گرفت.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری بر بهره برداری مناسب از سواحل کشور توسط مردم در کمال آرامش گفت: برهمین مبنا طرح عنوان شده که به ۲۰۰ میلیارد تومان پول نیاز داشت مورد موافقت آیت الله رییسی قرارگرفت، بنابراین با همکاری فدراسیون نجات غریق این طرح قابلیت اجرا دارد و منجیان غریق به خوبی تجهیز می‌شوند.

دکتر سجادی تصریح کرد: در همین ارتباط سامانه ای در اختیار گردشگران قرار می گیرد که در صورت هرگونه حادثه بتوانند اطلاع رسانی کنند. این در حالی است که در اجرای آزمایشی این طرح در کمتر از دو دقیقه ناجیان ما در محل حادثه حاضر شدند.

۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۰۶
تعداد بازدید : ۲۹۰

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.