در هر دو بخش آقایان و بانوان انجام شد؛

برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی استان البرز با حضور ۹۵ ورزشکار

برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی استان البرز با حضور ۹۵ ورزشکار
هیات نجات غرق و غواصی استان البرز مسابقات نجات غریق قهرمانی این استان در هر دو بخش مردان و بانوان را با حضور ۹۵ ورزشکار در رده های سنی پایه و بزرگسال برگزار کرد.
    
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مسابقات نجات غریق قهرمانی استان از برنامه های تقویم سال جاری هیات نجات غریق و غواصی استان البرز بود که برگزار شد. 
 
به گفته سجاد مریخی سرپرست هیات نجات غریق و غواصی استان البرز، مسابقات در ۷ ماده ۲۰۰ متر با مانع (رده سنی ۱۵ ا ۱۸ سال و به بالا)، ۱۰۰ متر با مانع (رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال)، ۵۰ متر با مانع (۱۱ تا ۱۲ سال)، ۵۰ متر حمل آدمک، پرتاب طناب و ۴ در ۲۵ متر حمل آدمک (تیمی) برگزار شد.
 
رقابت های بخش بانوان در نوبت صبح و با حضور ۴۲ ورزشکار از تیم های هیات نجات غریق استان البرز (الف و ب - ۲۲ نفر)، ممتازان کرج (الف و ب - ۱۲ نفر)، ستاره آبی البرز (۷ نفر) و فولاد البرز (یک نفر) در محل استخر میلاد برگزار شد.
 
رقابت های بخش مردان هم در نوبت عصر و با حضور ۵۳ ورزشکار از ۸ تیم برگزار شد. 
 
پارک آبی پرشین (۱۳ نفر)، خوارزمی (۱۲ نفر)، قهرمانان کوچک (۱۱ نفر)، هیات نجات غریق استان البرز (الف و ب - ۹ نفر)، رادمان (۸ نفر)، شریعتی (۵ نفر)، بتیس (۴ نفر) و اورکا (یک استان) تیم‌های حاضر در این بخش از مسابقات بودند.
 
مسئولیت قضاوت مسابقات نجات غریق قهرمانی استان البرز در بخش بانوان و آقایان به ترتیب بر عهده ۱۵ و ۱۳ نفر از داوران منتخب استان بود. 
 
سجاد مریخی سرپرست هیات نجات غریق و غواصی استان البرز از برگزاری رقابت های نجات غریق قهرمانی این استان ابراز رضایت کرد.
 
وی استقبال تیم ها و ورزشکاران برای حضور در مسابقات دیگر رده های سنی بخش آقایان و بانوان را هم مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: حضور مجموع ۹۵ ورزشکار در هر دو بخش این رقابت ها گویای استفاده از حداکثر ظرفیت استان برای مسابقات قهرمانی استان بود. رقابت نزدیک میان شرکت کنندگان بیانگر سطح کیفی خوب مسابقات بود.

مسابقات نجات غریق قهرمانی استان البرز

مسابقات نجات غریق قهرمانی استان البرز

مسابقات نجات غریق قهرمانی استان البرز

۹ مرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۰۴
تعداد بازدید : ۴۲۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.