افزایش مجدد ظرفیت ثبت نام حضور در دوره «ملاحظات مرتبط با مغروقین»

افزایش مجدد ظرفیت ثبت نام حضور در دوره «ملاحظات مرتبط با مغروقین»
ظرفیت ثبت نام حضور در دوره «ملاحظات مرتبط با مغروقین» برای دومین بار افزایش یافت تا متقاضیان جامانده بتوانند برای شرکت در این دوره اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در فاصله یک روز مانده به برگزاری دوره وبینار «ملاحظات مرتبط با مغروقین» ظرفیت این دوره تکمیل شد.

این در حالی است که از اول تیرماه که نام نویسی این دوره آموزشی آغاز شده بود یک بار ظرفیت دوره تکمیل شده بود اما فدراسیون نجات غریق و غواصی با در نظر گرفتن ادامه مهلت نام‌نویسی برای حضور در دوره و از طرفی بالا بودن تعداد متقاضیانی که موفق به ثبت نام نشده بودند ظرفیت دوره را افزایش داد. 

حالا در آستانه برگزاری دوره  «ملاحظات مرتبط با مغروقین» در زمان مقرر، مجدد ظرفیت دوره تکمیل شده است در حالیکه حضور در این دوره وبینار همچنان متقاضی دارد. 

بر همین اساس برگزارکنندگان این دوره آموزشی برای دومین بار اقدام به افزایش ظرفیت آن کردند. بنابراین متقاضیان می توانند تا پایان امروز برای نام نویسی حضور در دوره اقدام لازم را انجام دهند. 

دوره وبینار «ملاحظات مرتبط با مغروقین» یکشنبه ۵ تیرماه (ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱) برگزار خواهد شد. 

ارزیابی اولیه و مراقبت های تکمیلی (مغروقین نوع اول) و چگونگی اعمال عملیات تنفس مصنوعی (مغروقین نوع دوم) محورهای این دوره آموزشی است. 

دکتر افشین کثیر معلم مدرس دوره وبینار ملاحظات مرتبط مغروقین است. وی آموزگار مدرسین در اماکن آبی صلیب سرخ کانادا و عضو هیات پیشگیری از غرق شدگی در همکاری کشورهای مشترک المنافع در ایمنی اماکن آبی است.

دوره آموزشی

۴ تیر ۱۴۰۱ ۱۰:۲۱
تعداد بازدید : ۳۷۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.