مجمع سالیانه هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل برگزار شد

مجمع سالیانه هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل برگزار شد
مجمع سالیانه هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل به ریاست مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل بر اساس آئین نامه هیات های ورزشی، مجمع عمومی و سالیانه این هیات را برگزار کرد. 

این مجمع به ریاست مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی و با حضور علیرضا بیداردل معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، صادق میرزانژاد اصل رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان و اعضای مجمع برگزار شد. 

مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در جریان این مجمع با بیان اینکه هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل از فعال ترین و برترین هیات های استانی است، از برگزاری مجمع و انجام اقدامات موثر هیات تقدیرکرد. 

بیدار دل نیز تیم اجرایی هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل را منسجم و جدی خواند و از زحمات اعضای هیات قدردانی کرد.

در مجمع هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل، میرزانژاد اصل ضمن تقدیر از فعالیت  کمیته های هیات و حمایت های فدراسیون و اداره ورزش و جوانان، گزارش عملکرد و مالی این هیات در سال ۱۴۰۰ و همچنین تقویم سال ١۴۰۱ را ارائه کرد. این گزارش توسط اعضای مجمع تایید و تصویب شد. 

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل همچنین خطاب به معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان درخواست این هیات در راستای منافع منجیان، تامین مکان مناسب و تجهیزات لازم هیات و همچنین  اقدامات موثر جهت افزایش امنیت اماکن آبی و استخرها  را مطرح شد.

در پایان مجمع هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل از  مینا دهقان و زهرا مهدوی فر به عنوان مربی و ورزشکار مدال آور حاضر در مسابقات قهرمان کشوری ۱۴۰۰ و همچنین ساجد کاظمی نسب دبیر  وپیشکسوت این هیات تجلیل به عمل آمد.

۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۳۲
تعداد بازدید : ۵۴۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.