طبق یک تفاهم نامه انجام شد؛

معرفی محیط بانان و منجیان غریق استان اردبیل به عنوان سفیران نجات و حامیان محیط زیست

معرفی محیط بانان و منجیان غریق استان اردبیل به عنوان سفیران نجات و حامیان محیط زیست
طبق تفاهم نامه منعقد شده میان هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل و اداره محیط زیست این استان، محیط بانان استان به عنوان سفیران نجات معرفی شدند و منجیان غریق هم حامیان محیط زیست شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، نشست مشترک میان صادق میرزانژاد رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل و قاسم پور مدیر کل اداره محیط زیست به منظور بررسی جوانب همکاری و انعقاد تفاهم نامه لازم برای آن برگزار شد.
 
در این نشست که مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی هم حضور داشت، محیط بانان استان به عنوان سفیران نجات معرفی شدند و منجیان غریق هم حامیان محیط زیست شدند. 
 
در جریان این نشست مهدی حیدری با اشاره به اقدامات ارزشمند انجام شده در راستای حفاظت از محیط زیست به ویژه در سواحل، بر افزایش تعاملات تاکید کرد و گفت: در این زمینه پیش قدم هستیم.
 
همچنین قاسم پور با بیان اینکه این تعامل بسیار ارزشمند است گفت که از آن استقبال می‌کنیم.
 
هاشمی میرزانژاد فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل هم که از افراد حاضر در این نشست بود، گفت: محیط بانان همیشه حاضر در طبیعت، عاشقانه خدمت می‌کنند. ما از ارتباط ارزشمند با هیات نجات غریق و برگزاری دوره‌های آموزشی با محور نجات استقبال می‌کنند.
 
در این نشست صادق میرزانژاد از برگزاری رایگان دوره‌های پیشگیری از غرق شدگی و کمک‌های اولیه برای محیط بانان خبر داد و گفت: از اقدامات ارزشمند اداره محیط زیست به منظور تجهیز ماشین‌های گشت شان به وسایل نجات بسیار خرسندیم.
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۰۹
تعداد بازدید : ۳۸۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.