پیام تبریک رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی به مناسبت سال نو

پیام تبریک رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی به مناسبت سال نو
مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در پیامی فرا رسیدن سال نو را به جامعه ورزش و به ویژه خانواده نجات غریق و غواصی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در متن پیام تبریک مهدی حیدری آمده است:

وَهُوَ الَّذِی أَحْیَاکُمْ ثُمَّ یُمِیتُکُمْ ثُمَّ یُحْیِیکُمْ

و اوست خدایی که شما را اول بار زنده کرد و دیگر بار بمیراند و باز دوباره زنده کند

سالی که گذشت با فراز و نشیب هایی همراه بود اما خداوند منان را سپاس که توفیق عطا نمود تا در کنار یکدیگر با وفاق، پشتکار، خلاقیت، یکپارچگی و صمیمیت گام های بلندی در راه خدمت رسانی به جامعه ورزش و به ویژه خانواده بزرگ و شایسته نجات غریق و غواصی برداریم.  

بر خود لازم می دانم از تمامی عزیزان و زحمتکشانی که با سخت کوشی، اهتمام و مجاهدت خستگی ناپذیر خود زمینه ساز توسعه همه جانبه این رشته شدند تا با حرکت رو به جلو سالی را سپری کنیم و به ایام سال نو برسیم، تقدیر و تشکر نمایم.

نوروز باستانی میراثی گرانبها از نیاکان ماست، همزمانی این جشن کهن و آغازین روزهای بهار با ماه شعبان المعظم منتصب به نبی مکرم اسلام (ص) و ایام ولادت باسعادت حضرت حجت (عج) و همچنین آغاز قرن پانزدهم را به فال نیک گرفته و به این مناسبت قلب و قالبی نو برای دیگران و خویش آرزو می کنم.

اینجانب فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را به تمامی ملت عزیز ایران و به ویژه محضر مبارک رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای تبریک گفته و صحت و سلامت و طول عمر ایشان را آرزومندم. توفیق روزافزون، سعادت و بهروزی شما عزیزان و خانواده محترمتان را در سال نو از خداوند متعال خواستارم.

سال نو

۱ فروردین ۱۴۰۱ ۰۸:۲۴
تعداد بازدید : ۵۷۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.