برگزاری دوۀ تربیت مدرس غواصی در جزیرۀ کیش

برگزاری دوۀ تربیت مدرس غواصی در جزیرۀ کیش

فدراسیون نجات غریق و غواصی با هدف بالا بردن سطح کمی و کیفی امور غواصی ، اقدام به برگزاری دورۀ تربیت مدرس سه ستاره ، 2 ستاره و یک ستاره با حضور مدرسان و مسئول کمیته فنی غواصی فدراسیون جهانی ( آقای ژان روندیا و لوئیجی کاروانی – خانم بوژانا استوجیک ) در جزیرۀ کیش از تاریخ 24 اردیبهشت لغایت 2 خرداد ماه 1393 نموده است .

در این دوره 4 نفر برای تربیت مدرس سه ستاره ، 6 نفر برای تربیت مردس 2 ستاره و 2 نفر برای تربیت مدرس یک ستاره  شرکت دارند .

در مراسم افتتاحیۀ دوره آقای مهندس میر سلیم رئیس محترم فدراسیون نجات غریق و غواصی سخنانی را در خصوص امور غواصی و سازماندهی امور غواصی در ایران بیان کردند و به مدرسان برای آموزش صحیح به نوآموزان هشدار دادند و با توجه به شرکت ایشان در جلسه مجمع عمومی فدراسیون جهانی عنوان کردند که دارندگان گواهینامه هایی که توسط ایرانیان در خارج از کشور صادر شده باید امتحانات خاص و دوره را بگذرانند.

آقای ژان روندیا مسئول کمیته فنی غواصی فدراسیون جهانی نیز در مورد حضور در ایران و برگزاری دوره و همچنین در خصوص اساسنامۀ سی مس صحبت کردند و در مورد ساماندهی و سازماندهی امور غواصی در ایران و پیشرفت آن اظهار رضایت نمودند و قول دادند که مسایل غواصی ایران  را پیگیری نمایند.

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۴۶
تعداد بازدید : ۴,۳۱۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.