دیدار مهدی حیدری با رئیس کمیته ملی المپیک

دیدار مهدی حیدری با رئیس کمیته ملی المپیک
مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با حضور در محل کمیته ملی المپیک با سیدرضا صالحی امیری رئیس این کمیته دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مهدی حیدری در دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک که در محل این کمیته برگزار شد گزارشی از فعالیت اخیر انجام شده در فدراسیون نجات غریق و غواصی و همچنین برنامه های پیش رو ارائه داد.
 
رئیس فدارسیون نجات غریق و غواصی در آغاز این دیدار اشاره ای داشت به دوره های آموزشی ارتقای مدرسی نجات غریق که با حضور افشین کثیرمعلم مدرس بین المللی در محل فدراسیون برگزار شد و از طرف مدرسان در هر دو بخش آقایان و بانوان مورد استقبال قرار گرفت.
 
وی همچنین با یادآوری تاثیری که شیوع دوباره کرونا (با سویه جدید) بر روی فعالیت های آبی گذاشته است، خاطرنشان کرد: با بازگشایی استخرها بعد از یک دوره طولانی تعطیلی، فعالیت منجیان غریق در حال بازگشت به حالت عادی بود که مجدد با تعطیلی استخرها مواجه شدیم. این مسئله و در کل مشکلات مربوط به منجیان بخشی از دغدغه فدراسیون است. 
 
 
سامانه نظارت بر اماکن آبی موضوع دیگری بود که مهدی حیدری در دیدار با صالحی امیری به آن اشاره داشت و اینکه فعالیت این سامانه در هماهنگی و همکاری لازم با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به سرانجام می رسد. 
 
 
وی همچنین در این دیدار گزارشی از سفر خود به مصر که به منظور حضور در اجلاس فدراسیون جهانی نجات غریق انجام شد ارائه داد و گفت: در جریان این اجلاس بدهی های ایران به طور کامل پرداخت و با فدراسیون جهانی تسویه حساب شد. همین مسئله بسیاری از گره های ارتباطی میان ما و این فدراسیون را باز کرده و باعث تسریع بسیاری در انجام امور شده است. 
 
 
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به مسیری که برای ورود رشته فین سیمینگ به  بازی های المپیک  از طریق فدراسیون جهانی غواصی در حال طی شدن است، بر توجه ویژه به این رشته تاکید کرد و گفت: برگزاری یک دوره مربیگری فین سویمینگ را در برنامه داریم و در همین رابطه از فدراسیون جهانی متقاضی معرفی یک مربی بین المللی شده ایم تا این دوره را زیر نظر وی در ایران برگزار کنیم. 
 
 
دکترصالحی امیری  با اشاره به افزایش حجم فعالیت های این فدراسیون در شش ماهه اول سال و اهمیت مراقبت از جان مردم گفت: در پیش بودن تابستان و سوق پیدا کردن مردم به استفاده از استخرها و سواحل ، مسئولیت فدراسیون را دو برابر می کند.
 
 
وی با تاکید بر اینکه فعالیت های فدراسیون نجات غریق و غواصی به لحاظ انسانی و معنوی ارزش زیادی دارد، خاطرنشان کرد: نجات جان یک فرد بسیار ارزش دارد و  نباید از این مسئله غافل شد و لازم است هر اقدامی در رابطه با منجیان و فراهم کردن شرایط مساعد برای فعالیت های آنها انجام شود.
 
صالحی امیری در همین رابطه این وعده را داد که از طریق وزارت کشور پیگیری لازم را در رابطه با حقوق منجیان غریق و تامین اعتبار حقوق معوقه آنها انجام دهد.
 
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: وظیفه ما ارائه خدمات به فدراسیون ها و رسیدگی به مشکلات اعضاء آنهاست، ما اینجا هستیم برای کمک و غیر از این نباید باشد.
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ۱۸:۳۱
تعداد بازدید : ۹۷۵

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.