رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی فرارسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی فرارسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت
مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی طی پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در متن پیام تبریک مهدی حیدری آمده است:

«ایام الله دهه فجر از ایام الهی و اعجاز بزرگ قرن است که هر سال عزم پولادی و مجاهدت های ملتی را یادآور می شود که با حماسه، اقتدار، رشادت و از خودگذشتگی خود و همچنین وحدت و یگانی با معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، این مرز و بوم را از یک حصار خارج کردند و استقلال و آزادی را در آن معنا بخشیدند. 

این پیروزی بزرگ و بی نظیر که در فرصتی تاریخی به دست آمد و نقطه عطف تاریخ معاصر ایران شد نه تنها برای امت ایران بلکه برای تمام جهان و به ویژه مستضعفان و محرومان سرآغازی برای بیداری و آگاهی بود. 

اینجانب فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام شکوهمند دهه فجر که خاستگاه دوباره ارزش های اسلامی است را به رهبر فرزانه انقلاب، ملت شهید پرور ایران و جامعه بزرگ نجات غریق و غواصی تبریک عرض کرده و ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند برای ملت فجر آفرین و حق طلب توفیق روزافزون جهت صیانت از نهضت قاطعانه روح الله را آرزومندم.»


۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۰۹
تعداد بازدید : ۵,۶۷۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.