وعده وزیر ورزش برای کمک به آزادسازی دو منجی غریق

وعده وزیر ورزش برای کمک به آزادسازی دو منجی غریق
وزیر ورزش بر انجام حمایت های لازم جهت تامین اعتبار لازم برای پرداخت دیه دو منجی غریق و آزاد شدن آنها از زندان تاکید کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در جریان بازدید امروز چهارشنبه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون نجات غریق، مهدی حیدری در قالب تشریح گزارش وضعیت منجیان غریق و اهمیت کار آنها، اشاره ای به شرایط دو نفر از منجیان داشت که از دو سال پیش و بعد از انجام ماموریت خود به دلیل آسیب وارد شده به فرد دچار حادثه، در زندان به سر می برند. 
 
در همین رابطه حمید سجادی گفت: آنطور که به من گزارش شد دو منجی غریق کشورمان در حین ماموریت و با وجود نجات دادن افراد حادثه دیده دچار مشکل شدند. ظاهرا افرادی که درگیر حادثه و مشکل غرق شدگی شده بودند با کمک منجیان جان‌شان نجات پیدا کرده اما به خاطر کمبود اکسیژن دچار آسیب مغزی شدند و همین مسئله شکایت خانواده  را به دنبال داشته است. در نتیجه منجیانی که در آن حادثه حضور داشتند با وجود انجام ماموریت خود، زندانی شدند چراکه توان پرداخت دیه را نداشتند. 
 
وی با بیان اینکه با پرونده عجیب و غریبی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: بر ما وظیفه است که این موضوع را بررسی و از طریق منابع مختلف اعتبار لازم برای پرداخت دیه را تامین کنیم. 
 
وزیر ورزش تصریح کرد: امیداورم دست به دست هم بدهیم تا این امر محقق شده و این دو منجی هم به آغوش خانواده بازگردند. منجیان غریق فعالیت معنوی و خداپسندانه ای دارند. 
 
سجادی همچنین گفت: برای عزیزی که دچار آسیب شده  است هم آرزوی سلامتی دارم.
۸ دی ۱۴۰۰ ۱۹:۱۷
تعداد بازدید : ۶۴۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.