مراسم اختتامیه مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور بانوان؛

وعده مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران برای پرداخت حقوق معوقه منجیان

وعده مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران برای پرداخت حقوق معوقه منجیان
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از توافق صورت گرفته با وزارت کشور برای پرداخت حقوق معوقه منجیان این استان تا پایان ماه جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، علی رجبی که در مراسم اختتامیه مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور بانوان حضور داشت، گفت: باید تشکر ویژه ای داشت از همه عزیزان به خصوص عوامل فدراسیون نجات غریق و غواصی و همچنین هیات استان مازندران بابت برگزاری شایسته این مسابقات.
 
وی با تاکید بر اینکه مدیریت ٤٧٥ کیلومتر ساحل در استان مازندران کاری دشوار است، خاطرنشان کرد: هیات نجات غریق و غواصی استان با مدیدیت اقای کریمیان این کار را به خوبی پیش می برد، از این حیث به وی و همکاران شان خدا قوت می گویم. 
 
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از پرداخت حقوق معوقه منجیان خبر داد و گفت: طبق صحبت هایی که روز گذشته با وزارت کشور داشتیم و وعده ای که داده شد، حقوق معوقه ٢ ماه اخیر منجیان تا پایان ماه جاری پرداخت می شود. 
 
وعده دیگر علی رجبی در رابطه با کمک ٢ میلیارد تومانی وزارت کشور برای تهیه مچ بند هوشمند و اپلیکیشن ویژه منجیان و همچنین راه اندازی سایت ویژه آنها به منظور اطلاع رسانی در مورد منجیان، استقرار آنها و ... بود. 
 
وی در پایان خطاب به ورزشکاران و تیم هایی که در مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور صاحب عنوان شدند، این توصیه را کرد که نباید به کسب این کاپ ها و مدال ها قانع شوید.
 
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران در این رابطه با عنوان کردن اینکه "هر کسی سیر شود، زود پیر می شود"، گفت: به این مسابقات و نتایج آن بسنده نکنید، شما باید به رویدادهای بزرگ تر و موفقیت در آن فکر کنید.
۲۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۳۱
تعداد بازدید : ۴۳۰

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.