با حضور مسئولان استانی؛

مراسم اختتامیه مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور بانوان برگزار شد

مراسم اختتامیه مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور بانوان برگزار شد
مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور بانوان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در پایان رقابت ٢٠ تیم شرکت کننده در شانزدهمین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور بانوان، مراسم اختتامیه این رقابت ها برگزار شد.
 
علی رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، سرهنگ غفارپور رئیس تربیت بدنی سپاه کربلا و نمایندگان شورای شهر همراه با مهدی حیدری رئیس فدراسیون، دکتر شادی قیاسی و هاشم محتشمی نایب رئیس و دبیر فدراسیون و دیگر مسئولان این فدراسیون و همچنین نقی کریمیان و خانم دکتر باقری رئیس و نایب رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران که میزبان مسابقات بودند، در این مراسم حضور داشتند.
 
در این مراسم مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از مهدی حیدری بابت تلاش گسترده برای پایان دادن به رکود مسابقات قهرمانی کشور و برگزاری دوره جدید این رقابت ها در هر دو بخش مردان و بانوان تقدیر کرد.
 
بخشی از مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور به تجلیل از داوران حاضر در این رقابت ها اختصاص داشت.
 
در ادامه مراسم از ورزشکاران و تیم هایی که در هر یک از ٦ ماده مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور موفق به کسب رده های اول تا سوم شدند، تقدیر شد.
 
بخش پایانی مراسم هم به اهدای کاپ و مدال به تیم های البرز، تهران و خراسان رضوی اختصاص داشت که موفق به کسب عنوان های قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی این دوره مسابقات شدند.
۲۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۲۴
تعداد بازدید : ۳۶۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.