مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور بانوان؛

مهدی حیدری: مسابقات قهرمانی کشور نسبت به ادوار گذشته بهتر بود

مهدی حیدری: مسابقات قهرمانی کشور نسبت به ادوار گذشته بهتر بود
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور، تاکید کرد که به گواه همه این‌ دوره رقابت ها نسبت به ادوار گذشته بهتر بود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مهدی حیدری در جریان ‌نشست مشترک ‌با نواب رئیس هیات های استانی که در حاشیه روز نخست شانزدهمین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور برگزار شد، از تلاش صورت گرفته توسط هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران بابت میزبانی تشکر کرد.
 
وی به برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در بخش مردان ‌ پیگیری این رقابت ها در بخش بانوان اشاره کرد و ادامه داد: مسابقاتی برگزار شد که به گواه روسای هیات ها و سایر عوامل، نسبت به ادوار گذشته بهتر بود.  امیدوارم‌ در آینده بتوانیم رقابت های بهتری را برگزار کنیم.
 
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با قدردانی از کلیه عوامل فدراسیون که در برگزاری مسابقات همکاری و تلاش لازم را داشتند، خاطرنشان کرد: شنونده نقطه نظرات ‌و پیشنهادات هستیم، شرایط هر استان متفاوت است و هر استان شرایط خاص خود را دارد. من در این نشست مهمان شما هستم و می خواهم شنونده باشم.
 
حیدری در پایان گفت: نجات غریق سابقه طولانی دارد، مسیر این رشته و فعالیت های فدراسیون که تا به امروز و طی ماه های گذشته انجام شده، تداوم خواهد داشت.
۲۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۹:۲۹
تعداد بازدید : ۳۰۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


ما را دنبال کنید

ما را در آپارات دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها باخبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.